Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Mensen,

Als ik inlog op Mijn Kia en kijk bij mijn autogegevens dan zie ik 

Datum eerste toelating

Datum eerste toelating 29-08-2012    Vervaldatum K.I.W     29-08-2014

WANNEER HEEFT U RECHT OP DE GRATIS KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE?

Na aankoop van uw Kia krijgt u 3 jaar gratis K.I.W. indien u elk jaar langs komt bij de kia-dealer of Kia-reparateur om uw K.I.W. te verlengen en een nieuwe MijnKia klantenkaart op te halen. Ook na die 3 jaar kan de K.I.W. jaarlijks verlengd worden bij een onderhoudsbeurt. Vraag uw Kia-dealer of Kia-reparateur naar de voorwaarden.

Waarom staat er geen 3 jaar maar 2 jaar bij mij? Wat staat er bij jullie? Zijn er trouwens kosten aan verbonden na 3 jaar? of krijg je deze gewoon gratis?

Wie kan ik hiervoor bellen om het recht te trekken?

Geplaatst

Kan het zijn dat jij een van de modellen hebt waarbij onderhoud maar eens per twee jaar hoeft plaats te vinden?

In dat geval is de verkopende dealer namelijk extra wakker geweest. De meeste zijn wellicht nog niet gewend aan het feit dat sommige modellen , Carens en/of Sportage diesel, een ander onderhoudsritme hebben.

Geplaatst

Kan het zijn dat jij een van de modellen hebt waarbij onderhoud maar eens per twee jaar hoeft plaats te vinden?

In dat geval is de verkopende dealer namelijk extra wakker geweest. De meeste zijn wellicht nog niet gewend aan het feit dat sommige modellen , Carens en/of Sportage diesel, een ander onderhoudsritme hebben.

nee hoor gewoon de Kia Picanto 2012 model dus met een jaarlijkse beurt. 2 weken geleden weer de jaarlijkse beurt gehad.

Ik bel de dealer wel op.

Geplaatst

Hallo Mensen,

Als ik inlog op Mijn Kia en kijk bij mijn autogegevens dan zie ik 

Datum eerste toelating

Datum eerste toelating 29-08-2012    Vervaldatum K.I.W     29-08-2014

WANNEER HEEFT U RECHT OP DE GRATIS KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE?

Na aankoop van uw Kia krijgt u 3 jaar gratis K.I.W. indien u elk jaar langs komt bij de kia-dealer of Kia-reparateur om uw K.I.W. te verlengen en een nieuwe MijnKia klantenkaart op te halen. Ook na die 3 jaar kan de K.I.W. jaarlijks verlengd worden bij een onderhoudsbeurt. Vraag uw Kia-dealer of Kia-reparateur naar de voorwaarden.

Waarom staat er geen 3 jaar maar 2 jaar bij mij? Wat staat er bij jullie? Zijn er trouwens kosten aan verbonden na 3 jaar? of krijg je deze gewoon gratis?

Wie kan ik hiervoor bellen om het recht te trekken?

Wat denk je ervan als je eerst eens een keer al je vragen opschrijft en dan gewoon eens bij je dealer langsgaat of belt? 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...