picafan Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Ik had zonet de dealer aan de lijn en vroeg gelijk naar de onderhoudsprijzen voor een groot onderhoud van volgend jaar. Nou kenteken had hij bij de hand Picanto 1.2 benzine ...uhhhhhmmm even kijken meneer. Dat is dan ongeveer 350 EURO!! Als ik op de website van Kia kijk dan staat er wel leuk Werkzaamheden 1.0 1.2 Benzine Benzine Kleine beurt € 165,50 € 177,00 Grote beurt € 244,50 € 256,00 Zijn de prijzen op de website van Kia inclusief BTW of Exclusief? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kanon Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Het is wettelijk verplicht om prijzen voor burgers incl. btw te hanteren,incl. dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picafan Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Het is wettelijk verplicht om prijzen voor burgers incl. btw te hanteren,incl. dus. dan kunnen ze mij NOOIT 350 aansmeren. Ik zal er op letten en de onderhoudsprijzen van 2015 er bij halen. Ik neem aan dat de dealers nooit boven dit bedrag mogen zitten toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen66475 Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Op de Kia website kun je de prijslijst voor onderhoud downloaden. Het maakt namelijk wel uit hoe oud de auto is en wat de kilometerstand is. De prijs van €256 waar jij aan refereert is de 'kale' prijs zonder de extra vervangingen buiten de standaard beurt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Waarom vraag je dat niet aan je dealer dan? (Uitleg van het prijsverschil) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Lijkt me idd wel de gelegenheid als je hem dan toch aan de telefoon hebt… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts