Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inderdaad een witte pro ceed

Iemand die ik ken heeft ook een witte kia rio en ook allemaal zwarte plekken in de lak.. ;s Kia heeft niet de beste lak blijkbaar ;(

Geplaatst

Iemand die ik ken heeft ook een witte kia rio en ook allemaal zwarte plekken in de lak.. ;s Kia heeft niet de beste lak blijkbaar ;(

Wij hebben momenteel 2 witte Kia's en in totaal hebben we er al 4 gehad, maar geen problemen met de witte lak hoor. Kan misschien nog komen. :wink:

Geplaatst

Die polish is erg fijn maar exte bescherming heb je volgens mij daar niet echt van

Ik gebruik de polish 1 keer per jaar en zet hem dan in de hd wax van autoglym

Waxen doe ik vaker zodat de druppels er mooi op blijven liggen

De wax is wel duur vind ik maar fijn te verwerken

Geplaatst

Die polish is erg fijn maar exte bescherming heb je volgens mij daar niet echt van

Ik gebruik de polish 1 keer per jaar en zet hem dan in de hd wax van autoglym

Waxen doe ik vaker zodat de druppels er mooi op blijven liggen

De wax is wel duur vind ik maar fijn te verwerken

Ik was ook van plan om nog een waxlaag te doen, maar de garagist van Kia zei dat dit niet nodig was bij deze polish.. 

Misschien de volgende keer als ik de auto was die waxlaag na het wassen er op doen? of moet ik ook opnieuw een polish doen dan eerst?

Geplaatst

Ik was ook van plan om nog een waxlaag te doen, maar de garagist van Kia zei dat dit niet nodig was bij deze polish.. 

Misschien de volgende keer als ik de auto was die waxlaag na het wassen er op doen? of moet ik ook opnieuw een polish doen dan eerst?

Amai 62Eur voor die wax oO veel geld e :P

Geplaatst

Je hoeft de auto niet na elke keer wassen met polish te doen je merkt vanzelf wel of hij nog goed in de wax staat als de druppels er niet op blijven liggen is het tijd om laagje wax aan te brengen

Ik ben het met je eens dat 60 euro voor een potje wax eigenlijk belachelijk veel is

Kijk anders eens op het forum van carclean rond daar kun je veel tips vandaan halen

Geplaatst

Je hoeft de auto niet na elke keer wassen met polish te doen je merkt vanzelf wel of hij nog goed in de wax staat als de druppels er niet op blijven liggen is het tijd om laagje wax aan te brengen

Ik ben het met je eens dat 60 euro voor een potje wax eigenlijk belachelijk veel is

Kijk anders eens op het forum van carclean rond daar kun je veel tips vandaan halen

Ben nu toevallig op die site aan het kijken xD Thanks!

Geplaatst

Beste mensen,

Het probleem is opgelost, vandaag langs geweest bij de Kia garage en eens laten kijken.

...

Goed nieuws! Zie 'em shinen nu die auto :P

@Maffiozi, heb net hetzelfde voor bij de mijne, wel maar langs één kant op de achtervleugel... lijkt wel op overspray van wat ze normaal onder de wagen spuiten om hem te beschermen tegen roest

Geplaatst

Ik heb geen probleme met de lak. Net als onze vorige oto, ook deze late behandele met Waxoyl bij de leverende dealer. Geweldig goed, zo klaar met wasse. Wij wonen in de buurt van de Botlek-industrie-aan-zee. Niet ech n gezegend plekkie voor autolak. :no:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...