Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo , ik overweeg om in mijn picanto ( meest uitgebreide versie) lpg te laten leggen .

Ik rijd elke 90 km en het lijkt mij een stukj goedkoper.

De dealer en kia nederland geven geen info of dit kan.

Zijn er mensen die lpg hebben laten inbouwen en wat zijn hun ervaringen ( kleppen) en hebben jullie een klepsmeersysteem.

De nieuwe kia op lpg is helaas niet zo uitgebreid.

gr.

Roland

Geplaatst

Ik kan het lezen..

Maar Kia en LPG is nog steeds geen gelukkige combi tot Kia aangeeft dat ze er klaar voor zijn.

De LPG boeren doen veel moeite hun spullen te verkopen, maar garantie is weg en uiteindelijk is de LPG rijder

altijd duur de lul.

Ik heb van 1989-2008 op LPG gereden en 4 koprevisies meegemaakt met 3 auto's

De laatste, Chevy Van heeft het 11jr en 273.000 km zonder problemen volgehouden.

Geplaatst

en kennis rijdt in een nieuwe Opel corsa bi-fuel uit 7-2013 en heeft nu bijna 70.000km er op zitten en is al drie keer voor garantie terug geweest

t.w bobine ( werd te heet ) , twee gas injectors , verdamper ? compleet met slangen vanwege lekkage koelvloeistof.

voor mij persoonlijk geen gas ,wat voor auto dan ook.

Geplaatst

Gas is om op te koken. Diesel is voor landbouwvoertuigen en vrachtwagens. Elektriciteit is voor in huis.

Voorlopig blijf ik dus bij benzine. ;)

• Like 3
Geplaatst

Nou Sander, dan rij ik maar met een Kia Carens Farm Edition  :clap:

• Like 4
Geplaatst

en kennis rijdt in een nieuwe Opel corsa bi-fuel uit 7-2013 en heeft nu bijna 70.000km er op zitten en is al drie keer voor garantie terug geweest

t.w bobine ( werd te heet ) , twee gas injectors , verdamper ? compleet met slangen vanwege lekkage koelvloeistof.

voor mij persoonlijk geen gas ,wat voor auto dan ook.

Elke dag tanken lol, terwijl Opel een hele mooie 1.3 CDTI heeft.

Geplaatst

Opel heeft dat met de Meriva exact hetzelfde. Kennis is met 100k zo'n 5/6 keer terug geweest met dezelfde symptomen als jij beschrijft picawhite. Dan mag je blij zijn dat je zo'n bak least en niet privé hebt aangeschaft.

Geplaatst

nou die kennis ( broer dus ) heeft hem gewoon prive aangeschaft en wil hem bij mij in onderhoud maar dan zeg ik ; met deze historie kan je beter bij de dealer blijven voor je beurten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...