Jump to content

Auto even langs de pimpmasters gebracht!

ndekruijf91

Recommended Posts

Aan de pimpmasters gevraagd of zij mij wilde helpen bij het inbouwen van Xenon en vooral bij het uitzoeken van Xenon. De enige vraag die ik terug leek te krijgen was: Wat voor koplampen heb je en wanneer heb je tijd? S' avonds maar gelijk even langs gereden dus! De grootste fout van mij was de straat in rijden van de pimpmasters... Ik zag de blauwe bolide staan en was meteen verkocht.

Gekomen voor Xenon lampen..

Terug gekeerd met Xenon lampen, automatisch inklappende spiegels en bestelde LED bochtverlichting, bestelde led verlichting voor in de auto en een afspraak voor het inbouwen hiervan wanneer het binnen is. Ook was mijn vraag van: Zou je ook een telefoonhouder willen inbouwen? al beantwoord voordat ik uitgesproken was.

De pimpmaster heeft nog even in mijn auto gereden en met puur vakwerk de Xenon verlichting en automatische (gaan dicht wanneer ik auto vergrendel) spiegels gemonteerd. Een vakman! Tot op de laatste detail in afwerking word gelet en er bleef geen vraag on beantwoord. Heel erg bedankt hiervoor! Een nadeel.... Ik wil meer!!!

Foto van de xenon verlichting:

dctzib.jpg

• Like 9

ziet er goed uit, en ik weet inmiddels wel dat je bij de pimpmasters aan het goede adres ben, maar....... heb je het pimpmasters stickertje al gevonden :P

verdraaid daar zeg je wat Jack die ben ik dus mooi vergeten 

maar goed dat hij nog een keer terug komt  :-)  :-)

• Like 1

hahahahahahaha xtra geweldig :P

dat stickertje houd me zo tegen om afspraak te maken, en ik denk dat als ik alles wil laten doen wat op mijn lijstje staat ik een week een tentje in je tuin op moet zetten :P

• Like 3

Net ook weer even in het donker gereden.. Wat een lichtopbrengst!!! Nog geen seinende tegenliggers gezien dus lijkt goed te gaan. Zeer tevreden!!!

Jack als jij je tent op zet... Pas dan op voor de nieuwe aanwinst. Het is een pitbull meer zeg ik niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 2