Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zwart dak of toch niet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

inderdaad respect Kris, juist daarom is het gewoon heel erg mooi, dus nog een maandje oefenen dan kan je op de meeting op 1 juni effe aan de bak :P

• Like 2
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb dit zelf gedaan en dit was voor mij een leerproces. Heb hierbij veel geleerd hoe je het beste mee wrap om kan gaan. Ik ga geen bakken geld uitgeven om het laten doen want voor minder dan €50 kun je dezelfde resultaat bereiken mits je weet hoe. Ik zeg heel eerlijk dat er best wat foutjes inzitten en dat het best slordig is. Binnenkort ga ik het beter afwerken in een nieuwe poging.

Super gedaan!!

Ik ga voor die paar tientjes meer niet zelf lopen klooien ik denk namelijk dat ik een paar rollen wrap vernaggel en dan nog op de 140 euro zit. maar echt super als je het kan.

P.s. Ze hebben het bij mij met 3 man in een uurtje gedaan. ( incl demontage / montage antenne en dakrail)

Geplaatst

inderdaad respect Kris, juist daarom is het gewoon heel erg mooi, dus nog een maandje oefenen dan kan je op de meeting op 1 juni effe aan de bak :P

Herstel Jack: hij kan aan 't dak!  :P

• Like 2
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik zeg doen. Heb zelf ook een witte rio met een zwart dak is heel mooi

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ik ondertussen ook, maar toch bedankt voor je reactie ;). Vorige week vrijdag mijn dak laten plakken in hoogglans zwart metallic.

post-1869-0-42205600-1398275564_thumb.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst

Sinds moederdag ook een zwart dak!

Echtgenoot uit z'n dak gegaan.....? Mooi hoor!

Geplaatst

Helaas mijn zwarte dak is niet meer....

Watskebeurt, krimpfolie.....?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Zo gaat het je nog klauwen met geld kosten, er op er af ..en er weer iets op.....

Ben wel benieuwd naar het nieuwe project

Geplaatst

Valt best mee. Knip wel een paar plantjes extra :wink:. Dit wordt wel mijn laatste grote klus en kan ik eindelijk op pensioen mee pimpen.

Geplaatst

ik ga maar eens even kijken of ik binnen kort een afspraak kan maken (geloof ergens in almere) voor ook een mooi zwart glanzend dakje te laten plakken 

• Like 1
Geplaatst

Ik heb ook een zwart dak!

Groet,

vand.m

Heb je een panoramisch dak? Bij mij lopen is het dak namelijk niet strak (lopen een soort goten overheen of hoe je dat ook noemt) dus kan neem ik aan niet geplakt worden??

Gast Vitara 2
Geplaatst

Heb je een panoramisch dak? Bij mij lopen is het dak namelijk niet strak (lopen een soort goten overheen of hoe je dat ook noemt) dus kan neem ik aan niet geplakt worden??

Ik zie zo snel geen rare obstakels op jou dak.....

Zou dus ook niet weten waarom deze niet geplakt zou kunnen worden.

Gast Vitara 2
Geplaatst

ik ga maar eens even kijken of ik binnen kort een afspraak kan maken (geloof ergens in almere) voor ook een mooi zwart glanzend dakje te laten plakken

Laat even weten wanneer je er naar toe gaat, kom ik als ik tijd heb even buurten. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...