Jump to content

Zwart dak of toch niet

Guest Vitara 2

Recommended Posts

Guest Vitara 2

Wij hebben een witte Rio en ik loop al weken te dubben of ik het dak nou wel of niet hoogglans zwart moet laten plakken. Ik vindt het zelf wel mooi maar misschien ook een beetje over de top. kan je hier mee wegkomen als je de 45 al gepasseerd ben of zeggen jullie zo als hij is is hij mooi genoeg ....chic sportief?

post-1869-0-33161000-1397758115_thumb.jpg

post-1869-0-03585700-1397758135_thumb.jpg

allereerst is 45 jaar oud peanuts natuurlijk, jonge man :P en ik vind een zwart dakje ook mooi, maar dan wel op een witte auto :P en de mijne is titanium grijs dus ik laat er gewoon een zwart zonnedakje inzetten ;) 

• Like 1

Ik zeg doen! Vind het erg mooi staan bij een witte Rio! En daar heeft leeftijd niks mee te maken! M'n achterbuurvrouw van rond de 70 rijdt sinds een half jaar in een DS3 omdat ze het zo'n kek wagentje vindt! Geweldig toch!

• Like 1

Heej dat is een bekende auto  :wink:  ik zeg doen!!! ik heb glanzend zwart gekozen omdat terug komt in de achterruiten. En omdat ik het mooier vond  :-). en de leeftijd speelt geen rol.

In mijn garage heb ik meer foto's

• Like 1

Guest Vitara 2

Ik vind 't ook wel mooi, maar het gaat er toch voornamelijk om of je 't zelf mooi vindt?

Helemaal mee eens, maar in mijn omgeving kreeg ik wel gelijk te horen je bent geen 18 meer ( zo voel ik me wel ;) ) vandaar even polsen.

Heej dat is een bekende auto  :wink:  ik zeg doen!!! ik heb glanzend zwart gekozen omdat terug komt in de achterruiten. En omdat ik het mooier vond  :-). en de leeftijd speelt geen rol.

In mijn garage heb ik meer foto's

Ik vond bij jou je spiegels ook heel erg mooi

past er weer perfect bij

• Like 1

Helemaal mee eens, maar in mijn omgeving kreeg ik wel gelijk te horen je bent geen 18 meer ( zo voel ik me wel ;) ) vandaar even polsen.

in mijn omgeving vinden ze mij slank, ik geloof ze niet, dus jij moet gewoon je dakkie zwart laten wrappen, en voordeel van wrappen is dat je het er weer vanaf kan halen toch ;)

moet je doen is echt heel erg mooi gezicht zeker op een witte en het is dan ook net of je een panorama dak er in hebt 

1796742_288206961336172_89602677_o.jpg

1617341_288207178002817_628923687_o.jpg

Theo staat op die eerste foto nou net te kijken alsof hij wil zeggen "waar zijn die koplampen" toch :P