StefSmeets Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Kia vrienden, als niet techneut wil ik jullie de volgende vraag stellen. Ik heb net een Kia sportage gekocht uit 2002. Bij gas geven stottert de motor nu heb ik gelezen de LMM kapot. Nu ben ik niet in gelegenheid om direct een nieuwe laten te komen dus mijn vraag is kan ik hem overbruggen. Ik ben woonachtig op Curacao en 2 de hands is moeilijk hier te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Ìk heb je topic even naar het juiste forum deel verplaatst ik hoop dat je op deze manier wat sneller antwoord krijgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 AH ! LMM=http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtmassameter. Is dat niet ergens via eBay te krijgen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crum Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 een llm kan je niet echt overbruggen, immers, de auto meet hiermee hoeveel lucht er wordt aangezogen, en bepaalt aan de hand daarvan hoeveel brandstof er moet worden ingespoten. Als de auto niet weet hoeveel lucht er wordt aangezogen, kan deze ook niet bepalen hoeveel brandstof er moet worden ingespoten. Als soort van limp-home functie zal de motor wel blijven draaien met vooraf bepaalt kenveld, maar dit is ook enkel om thuis te komen en niet aan te bevelen om hiermee lang te blijven rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts