Jump to content
Sign in to follow this  
MHuitD

Welke type cruise control voor carens 2.0 extra 2007.

Recommended Posts

Goedendag.

Wie kan mij vertellen welke type cruise control ik moet hebben voor een carens 2.0 extra bj 2007.

Deze auto onlangs gekocht maar eigenlijk niet opgelet of er een cruise control in zat.

Een beetje rond gekeken op internet en kwam er achter dat er verschillende types zijn, zoals plug and play, mechanisch en dergelijke.

Alvast bedankt.

Bij de meeste inbouwers kun je merk en type invullen en dan rolt daar een versie met prijs uit.

Met een Johnn Gold systeem kom je vaak op 600-650 euro uit.

Google ook even op kiaclub.nl+cruise control.

We hadden er laatst ook een draadje over.

Het heette toen even kroescontrol :wink:

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Flying_Dutchman
      Voor de achtercamera van mijn dashcam moet ik een kabel leggen. Ik zou deze graag over het binnendak willen laten lopen, ver weg van de botsgordijnen (airbags aan de zijkant). Nu wil ik dit dak lekker laten zitten en er "met iets" overheen gaan waarna ik de usb-kabel kan trekken.
      Is mijn aanname correct dat je geen kabel direct achter de deurrubbers mag leggen? Ik heb er één losgetrokken en dan zie je de airbag al zitten. Die wil je niet blokkeren met een kabel.....
      Is er iemand die een slimme methode weet om de USB-kabel van voor naar achteren te trekken? Zou heel fijn zijn om dat met mij te delen.
      Dank je wel alvast.
    • By MCPLangeveld
      Goedemiddag allemaal, ik las dat er modellen bestaan met elektrische verwarming, en met warmtepomp. 
      Kan ik ergens vinden wat er in de NL MY20 zit? Ik denk warmtepomp, maar weet t dus niet zeker.
    • By Peter kia
      Vandaag wilde ik mijn Kia starten, en dat doet ie niet meer, startmotor doet het prima, maar slaat niet meer aan.
      Wat zou dit nu weer kunnen zijn, (zucht)
      Begin een beetje spijt te krijgen van deze auto.
      Oranje lampje met een auto een een sleutel brandt
    • By bert111bel
      zoals de tittel al laat doorschijnen , welke andere hybrid of plug inn hybrid zouden jullie aankopen mocht je willen veranderen ?
      zelf ben ik aan het denken over de bmw 2  225 XE ??
      nadelen zijn toch wel hoog verbruik ( 6 l/100 km ) en kleine benzinetank ( 36 l )
      MAAR daarentegen staat dan een vermogen van 224 pk  , 136 benzine + 88 electrisch ...
      keuzes , keuzel keuzes   

• By Derrek
      Weet iemand of de aircopomp van de Kia Hybrid aangedreven wordt door de motor (mechanisch) of dat deze elektrische wordt aangedreven?

• Create New...