Black Devil Posted May 16, 2014 Posted May 16, 2014 Goede avond allemaal Mijn naam is Nico Snippe Ik ben 45 jaren jong Woon in Emmen (Drenthe) Getrouwd en heb een zoon van 18 jaar. Ben wel deels afgekeurd dus zit zonder werk (zucht). Ik ben vanaf volgende week de gelukkige rijder van een Kia Sephia 1.6 GTX 1995. Volgende keer zal ik er voor zorgen dat er foto's van zijn van de Kia Sephia. Voor vragen vraag gerust. Met vriendelijke groeten Nico Quote
Albert jan & Brigitte Posted May 17, 2014 Posted May 17, 2014 Nico, welkom op het forum en alvast veel plezier gewenst met de Sephia. 1 Quote
Black Devil Posted May 21, 2014 Author Posted May 21, 2014 Nico, welkom op het forum en alvast veel plezier gewenst met de Sephia. Dank je wel Albert jan & Brigitte ik heb hem vandaag opgehaald dus ben enorm happy,als het lukt zal ik dit komend weekend foto's plaatsen. groetjes Nico Quote
Albert jan & Brigitte Posted May 21, 2014 Posted May 21, 2014 Nou foto's worden we altijd blij van op dit forum. Veel geluk met de aanwinst. Quote
Jack_z Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Nico leuk dat je erbij ben, welkom op het forum en veel plezier met de auto Quote
Albert jan & Brigitte Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Dat ziet er erg goed uit. Mooie auto. Quote
skoebidoe Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Zeer propere auto voor zijn leeftijd ,hopelijk kan je er nog enkele jaartjes mee zoet zijn En van harte welkom op ons forum. Groetjes Quote
Recommended Posts