MarcoSportage Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Dag allemaal, Als zeer tevreden rijder van een gebruikte Sportage uit 2010 (oud model) ben ik op zoek naar de oorspronkelijke brochure en prijslijst waarin alle uitvoeringen en pakketten gespecificeerd staan. Verschillende Kia-dealers bezocht maar geen die dit nog ergens heeft. Kan iemand binnen de KIAclub mij hieraan helpen (liefst digitaal)? MarcoSportage Quote
Smart Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Daarom willen wij deze info ook gebundeld op het forum zien. Een oude wens van bigwade en mij. Quote
bigwade Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Wie wat bewaart heeft wat; gevonden, de "prijzen-specs brochure" van 2009. Heb em even op mijn webstek gezet. download-linkje: http://tinyurl.com/or7ugkm Veel plezier ermee ! 1 Quote
xtra40 Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 topic opgeschoond nu weer terug naar waar het om te doen 3 Quote
MarcoSportage Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 Geweldig BigWade, precies wat ik zocht! Dank je wel! 2 Quote
bigwade Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Top ! NB die brochure was mijn kennismaking met het merk EN DIT FORUM . Heb toen een zwarte Xtra gekocht. Heb em niet meer maar die dingen zijn keigoed want je hoort er hier nooit gezeur over ! Veel plezier met je auto ! Quote
Recommended Posts