Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

1 kleine correctie GreyGriffin: het ging/gaat hier niet alleen om mijn auto, maar om alle mooie GT's.

Mocht ik mensen vergeten zijn te vermelden, zoals ErikPro1 (sorry!!), doe net als Erik en haak lekker in.

Er zullen geleidelijk aan steeds meer GT rijders bijkomen, dus iedereen wees welkom, deel jouw bevindingen en... natuurlijk ook foto's!!!

En Cees: 't is een plaatje! 

Sander hij rijdt ook lekker we kunnen er een topic van maken :) :) :):-D :grin: :-D :grin:

• Like 1
Geplaatst

Het is/blijft gewoon een schitterende bolide, Arjan!

Weet er eigenlijk iemand waarom er in de Cee'd GT achter vol-rode reflectoren gebruikt worden en in de Pro Cee'd GT rood-wit-rode?

Is dat puur om 't verschil in GT's aan te geven of zit daar meer achter?

• Like 1
Geplaatst

Arjan GT

Top mooie kleur  meteen vandaag maar even wassen mijn GT die van jou glimt zo :clap: mooi

• Like 2
Geplaatst

Prachtige wagens mannen! En mooi om te lezen dat jullie er enthousiast en tevreden over zijn! Top!

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo GT-mannen, hoe denken jullie over het volgende?

Op de site van Autoweek legt een woordvoerder van Kia Motors Nederland een klein gedachtenspinsel neer, want het GT-hoofdstuk smaakt bij Kia zeker naar meer: "Het GT-verhaal is absoluut een gevalletje 'to be continued'. Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan de introductie van een GT-line, sportieve uitvoeringen die net een treetje onder de echte GT staan. Dus bijvoorbeeld een Cee'd GT-Line met 170 pk sterke 1,6-liter turbomotor".

Ook overweegt Kia GT-versies van andere modellen te introduceren: "Je zou bijvoorbeeld ook aan een Rio GT kunnen denken".

Geplaatst

Een Rio GT zie ik wel zitten, bv. een 1.4 T-GDI met 160 pk.

Leuk, snel karretje en duidelijk "net ff iets anders" als een standaard Rio; net als de (Pro)Cee'd GT ten opzichte van de normale (Pro)Cee'd.

Een GT line hoeft van mij niet zo, kijk naar Seat met de Leon FR. Dat was vroeger een garantie voor een snelle auto (2.0 200 pk), nu plakken ze dat logo op alle motorvarianten (1.2 FR yeah!!), alleen om een uitrustingsniveau aan te geven.

Geplaatst

Ook overweegt Kia GT-versies van andere modellen te introduceren: "Je zou bijvoorbeeld ook aan een Rio GT kunnen denken".

Heel interessant als er een Sportage GT komt :)

Geplaatst

Ja Wim, dan kan je iedere keer als je op een grindpad staat en je geeft een dot gas, de voorruit van je caravan vervangen!  :clown:

• Like 4
Geplaatst

Heel interessant als er een Sportage GT komt :)

Een SP3 1.6T had er al lang moeten zijn.

De auto is er voor gemaakt.

De 2.0 is veuls te duur..

• Like 2
Geplaatst

Mooi rood is niet lelijk :)

Je kunt foto's ook croppen, dwz erniettoedoende delen van af halen.

Al zal een metselaar e/o stratenmaker hier ook van kunnen genieten :-)

• Like 1
Geplaatst

Helemaal mee eens! Een turbo zo hem zeker niet misstaan!

• Like 2
Geplaatst

ZoZo, "meneer Theo".... u woont op stand! 

Stuur maar een PB om iets af te spreken; ik vind het wel gaaf om een paar mooie foto's van mijn auto te hebben.

Misschien later ook eens leuk om een paar mooie foto's te maken van alle beschikbare GT's witte, zwarte, rode (evt. grijs en blauw, mochten die al rondrijden), Cee'd en Pro Cee'd.

Maar dat is natuurlijk nóg moeilijker om te organiseren!

• Like 1
Geplaatst

Die is er al in de vorm van een Sportage SX (2.0 Turbo) AWD -2012-

260 PK pure energie................ filmpje:

• Like 2
Geplaatst

hoi Cees wanneer gaan we nou die mooie foto's maken van je auto :wink:

Theo ik ga je bellen  misschien wel leuk met alle GT auto's

• Like 1
Geplaatst

Je mag er wel een paar van die van mij maken, Theo.

misschien samen Sander goed idee Theo

11scrx3.jpg

• Like 1
Geplaatst

Helemaal goed Cees, Een duo-sessie en misschien later een "nog meer" sessie  :lol:

wat gaan we afspreken misschien ook leuk Arjan GT er bij  2 zwarte en 1 rode  Theo zeg het maar morgen :-D

Geplaatst

Misschien wel handig om hier een ander draadje voor op te starten, dat houd 't wat leesbaarder (en dan is de kans groter dat ander GTers 't ook opvalt).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...