cees Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 1 kleine correctie GreyGriffin: het ging/gaat hier niet alleen om mijn auto, maar om alle mooie GT's. Mocht ik mensen vergeten zijn te vermelden, zoals ErikPro1 (sorry!!), doe net als Erik en haak lekker in. Er zullen geleidelijk aan steeds meer GT rijders bijkomen, dus iedereen wees welkom, deel jouw bevindingen en... natuurlijk ook foto's!!! En Cees: 't is een plaatje! Sander hij rijdt ook lekker we kunnen er een topic van maken :) :grin: :grin: 1 Quote
Sander GT Geplaatst 13 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2014 Het is/blijft gewoon een schitterende bolide, Arjan! Weet er eigenlijk iemand waarom er in de Cee'd GT achter vol-rode reflectoren gebruikt worden en in de Pro Cee'd GT rood-wit-rode? Is dat puur om 't verschil in GT's aan te geven of zit daar meer achter? 1 Quote
cees Geplaatst 14 Augustus, 2014 Geplaatst 14 Augustus, 2014 Arjan GT Top mooie kleur meteen vandaag maar even wassen mijn GT die van jou glimt zo mooi 2 Quote
plattie Geplaatst 14 Augustus, 2014 Geplaatst 14 Augustus, 2014 Prachtige wagens mannen! En mooi om te lezen dat jullie er enthousiast en tevreden over zijn! Top! 1 Quote
blackie Geplaatst 14 Augustus, 2014 Geplaatst 14 Augustus, 2014 ja wie zou er niet tevreden mee zijn ik wil hem wel hebben lees goed hebben kopen niet Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Hallo GT-mannen, hoe denken jullie over het volgende? Op de site van Autoweek legt een woordvoerder van Kia Motors Nederland een klein gedachtenspinsel neer, want het GT-hoofdstuk smaakt bij Kia zeker naar meer: "Het GT-verhaal is absoluut een gevalletje 'to be continued'. Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan de introductie van een GT-line, sportieve uitvoeringen die net een treetje onder de echte GT staan. Dus bijvoorbeeld een Cee'd GT-Line met 170 pk sterke 1,6-liter turbomotor". Ook overweegt Kia GT-versies van andere modellen te introduceren: "Je zou bijvoorbeeld ook aan een Rio GT kunnen denken". Quote
arjan gt Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Ik denk dat het goed nieuws is voor ons maar ook voor Kia. Quote
Sander GT Geplaatst 15 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2014 Een Rio GT zie ik wel zitten, bv. een 1.4 T-GDI met 160 pk. Leuk, snel karretje en duidelijk "net ff iets anders" als een standaard Rio; net als de (Pro)Cee'd GT ten opzichte van de normale (Pro)Cee'd. Een GT line hoeft van mij niet zo, kijk naar Seat met de Leon FR. Dat was vroeger een garantie voor een snelle auto (2.0 200 pk), nu plakken ze dat logo op alle motorvarianten (1.2 FR yeah!!), alleen om een uitrustingsniveau aan te geven. Quote
Wimis on Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Ook overweegt Kia GT-versies van andere modellen te introduceren: "Je zou bijvoorbeeld ook aan een Rio GT kunnen denken". Heel interessant als er een Sportage GT komt Quote
Sander GT Geplaatst 15 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2014 Ja Wim, dan kan je iedere keer als je op een grindpad staat en je geeft een dot gas, de voorruit van je caravan vervangen! 4 Quote
bigwade Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Heel interessant als er een Sportage GT komt Een SP3 1.6T had er al lang moeten zijn. De auto is er voor gemaakt. De 2.0 is veuls te duur.. 2 Quote
bigwade Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Mooi rood is niet lelijk Je kunt foto's ook croppen, dwz erniettoedoende delen van af halen. Al zal een metselaar e/o stratenmaker hier ook van kunnen genieten 1 Quote
plattie Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Een SP3 1.6T had er al lang moeten zijn. De auto is er voor gemaakt. De 2.0 is veuls te duur.. Helemaal mee eens! Een turbo zo hem zeker niet misstaan! 2 Quote
theomonika Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Wel mooi toch Kia Cee'd GT :-) :-) :-) hoi Cees wanneer gaan we nou die mooie foto's maken van je auto Quote
Sander GT Geplaatst 15 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2014 Je mag er wel een paar van die van mij maken, Theo. Quote
theomonika Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 O dat staat dat vind ik super Quote
theomonika Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Je mag er wel een paar van die van mij maken, Theo. heb nog wel een mooi landhuis waar we mooie foto's kunnen maken Quote
Sander GT Geplaatst 15 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2014 ZoZo, "meneer Theo".... u woont op stand! Stuur maar een PB om iets af te spreken; ik vind het wel gaaf om een paar mooie foto's van mijn auto te hebben. Misschien later ook eens leuk om een paar mooie foto's te maken van alle beschikbare GT's witte, zwarte, rode (evt. grijs en blauw, mochten die al rondrijden), Cee'd en Pro Cee'd. Maar dat is natuurlijk nóg moeilijker om te organiseren! 1 Quote
Wimis on Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Een SP3 1.6T had er al lang moeten zijn. De auto is er voor gemaakt. De 2.0 is veuls te duur.. Die is er al in de vorm van een Sportage SX (2.0 Turbo) AWD -2012- 260 PK pure energie................ filmpje: 2 Quote
cees Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 hoi Cees wanneer gaan we nou die mooie foto's maken van je auto Theo ik ga je bellen misschien wel leuk met alle GT auto's 1 Quote
cees Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Je mag er wel een paar van die van mij maken, Theo. misschien samen Sander goed idee Theo 1 Quote
Sander GT Geplaatst 15 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2014 Helemaal goed Cees, Een duo-sessie en misschien later een "nog meer" sessie Quote
cees Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Helemaal goed Cees, Een duo-sessie en misschien later een "nog meer" sessie wat gaan we afspreken misschien ook leuk Arjan GT er bij 2 zwarte en 1 rode Theo zeg het maar morgen Quote
Sander GT Geplaatst 15 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2014 Misschien wel handig om hier een ander draadje voor op te starten, dat houd 't wat leesbaarder (en dan is de kans groter dat ander GTers 't ook opvalt). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.