Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmorgen nog even geprobeerd om de knop te maken maar hij blijft het af en toe niet doen.

Ook de knoppen opnieuw toewijzen helpt niet, dus denk dat het een probleem is wat misschien in de bedrading of stekker zit. net wel en net niet contact zo lijkt het.

Ik zal me er maar bij neerleggen, het is ook niet zo heel belangrijk.

Morgen ga ik naar Duitsland dus kan de navigatie goed uittesten.

Mijn bevindingen zal ik uiteraard delen als ik terug ben.

Groetjes

Vergeet niet de duitse flitspalen van je sd kaartje te verwijderen, dienders in Duitsland kunnen best lastig doen.

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hallo

ik krijg deze week mijn s100 voor de Rio, en inbouwen zou moeten lukken met bovenstaande info en de foto's.

nu lees ik dat je de dvd kabel moet vastmaken aan de handrem maar dat dan de dvd het niet doet tijdens rijden. Kan ik dit omzeilen zodat mijn zoontje toch dvd kan kijken tijdens het rijden?

Groeten Arjan

Geplaatst

ja heel simpel niet aansluiten dan kan je onder het rijden gewoon alles bedienen

dat werkt bij die van mij ook zo

bedankt dat dacht ik inderdaad ook maar wist niet of de rest dan zou werken.

Geplaatst

Mijn dochtertje van 5 zit ook altijd vanaf de achterbank een filmpje te kijken.

Geplaatst

ik heb er zelfs een extra scherm op aan gesloten kunnen ze daar een dvd op bekijken 

en ik kan dan gewoon de navigatie blijven gebruiken 

dus 2 vliegen in 1 klap  :-)  :-)

Geplaatst

Daar heb ik ook al naar zitten kijken. Weet alleen niet of mijn Witson dit ook kan ( nav op hu en film op extra scherm)

P.s. Ik heb een W2- D9583K.

Geplaatst

jazeker dat dit kan wij hebben de zelfde radio dus 

maar wat die van ons kan dat kan het nieuwe model hetzelfde is alleen nieuwer en sneller maar verder werkt het het zelfde

Geplaatst

Mijn dochtertje van 5 zit ook altijd vanaf de achterbank een filmpje te kijken.

Je kunt er ook naar buiten laten kijken, groene auto's tellen enzo.

Veel leuker...

Weet ze op den duur ook ongeveer waar Almere, Lelystad, Dronten, Heerenveen (!) ligt.

Ben heel vroeger vaak met mijn vader mee geweest en toen ik mijn rijbewijs had (1978 oid) had ik iig geen TomTom nodig :-)

Geplaatst

tja helemaal gelijk.... Maar hoe weet zij nou wat groene auto's zijn als wij alle ECO emblemen van onze auto's halen.

Maar  mijn dochter weet ook de weg naar school al....... De route legt ze vaak af via google street view met haar tablet op schoot  :ninja:  :wink:  :lol:

Oja SHIPS we leven al in 2016

Geplaatst

ik heb er zelfs een extra scherm op aan gesloten kunnen ze daar een dvd op bekijken 

en ik kan dan gewoon de navigatie blijven gebruiken 

dus 2 vliegen in 1 klap  :-)  :-)

dat is ook een hele goede optie, moet je daar nog een speciaal scherm voor hebben.

als ik volgende week toch bezig ben :-)

Geplaatst

nee hoor ik heb een heel klein schermpje tegen me voorruit aan geplakt met 2 ingangen i voor de dvd en de andere voor me vooruit rij camera 

12728850_601925889964276_656142448838966

• Like 1
Geplaatst

Voor een klein schermpje 4,3" betaal je op ebay.com ongeveer 11 euro en voor een 7" scherm iets van 25.

Geplaatst

tja helemaal gelijk.... Maar hoe weet zij nou wat groene auto's zijn als wij alle ECO emblemen van onze auto's halen.

Maar  mijn dochter weet ook de weg naar school al....... De route legt ze vaak af via google street view met haar tablet op schoot  :ninja:  :wink:  :lol:

Oja SHIPS we leven al in 2016

Kan je wel om lachen, maar mijn zoon (24) met z'n trein abo heeft geen idee waar hij zit als hij ergens heen moet.

Zo'n gevalletje ANWB lid die met pech in Frankrijk aangeeft dattie bij het plaatsje SORTIE zit, haha !

.

.

Geplaatst

Kan je wel om lachen, maar mijn zoon (24) met z'n trein abo heeft geen idee waar hij zit als hij ergens heen moet.

Zo'n gevalletje ANWB lid die met pech in Frankrijk aangeeft dattie bij het plaatsje SORTIE zit, haha !

.

.

Laat je zoon een goede smartphone kopen, kan hij/jij altijd zien waar hij uithangt.. en  kan hij gelijk via google translate opzoeken wat SORTIE betekend.

Ik kan met 1 druk op de knop (indien noodzakelijk) zien waar mijn auto, mijn telefoon, mijn sleutels mijn vrouw, mijn kind en tablet uithangt.

Sorry is een beroeps tik . :cool:

Geplaatst

mijn vrouw, mijn uithangt.

Zoon is clever genoeg :wink: Master TUE.

Maar dat gevalletje waar mevrouw/meneer uit hangt zou hier een richting advocaat zijn :wink:

Van beide kanten, dat wel.

.

Geplaatst

Oke paps heeft dus meer vertrouwen in zijn zoon dan hij eerst liet overkomen. :wink:

En mijn vrouw en ik hebben alle 2 dezelfde beroeps achtergrond. zij begrijpt dus heel goed de zin en onzin van Track & Tracing. 

P.s. Niet alles wat ik hier schrijf moet even serieus genomen worden :no: 

Geplaatst

Nog ff een aanvulling..

De s100 (maar ook veel andere modellen) heeft gewoon de optie in het instellingen menu om de handrem check uit te schakelen.

Vroeger moesten we om dat te omzeilen het kabeltje gronden.

Verder heeft de S100 zone functie. Je kunt er zelfs 3 bronnen tegelijk op weergeven.

Heb zelf wel eens TV, NAV, en MP3 tegelijk aangezet. Omdat het kan (en een plaatje geschoten om op te scheppen bij mn vrienden). Je kunt dan angeven welke bron leidend is voor audio. Verder kun je dus ook aangeven welke bron naar achteren gestuurd moet worden.

Als je 2 schermen achter hebt kun je ze zelfs verschillende bronnen laten weergeven.

Heb de schermen niet meer achter, kan het dus niet meer testen. Maar heb de op een wel eens tv aangehad terwijl de ander een film keek en ik de Navi aan had met Radio aan. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...