Sandra DB Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Hallo allemaal,Ik ben Sandra 30j wonende in de gemeente Hulst net over de grens en ik rij in een Kia Rio 1.4 CRDI aangekocht bij een dealer in België waar ik een super service bij krijg.Zeer tevreden over deze wagen, hoewel er wat probleempjes geweest zijn met de stuureenheid rijdt de wagen lekker en verbruikt hij nog geen 4l. Quote
arjan gt Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Hallo Sandra, Welkom hier! Ik neem aan dat de probleempjes met de Rio keurig zijn opgelost? Quote
Sandra DB Geplaatst 18 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Augustus, 2014 Hallo Sandra, Welkom hier! Ik neem aan dat de probleempjes met de Rio keurig zijn opgelost? Jawel. De wagen heeft er wel 2 dagen gestaan, maar het is opgelost geraakt. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Augustus, 2014 Geplaatst 23 Augustus, 2014 Welkom Sandra en veel plezier met de Rio. Quote
Baggio Geplaatst 29 Augustus, 2014 Geplaatst 29 Augustus, 2014 Welkom Sandra, welke kleur is je Rio? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.