wytzevellinga Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 wie kan mij helpen. ik wil graag een nieuwe usb aansluiting in de paneel zetten dit ivm inbouwen cardvd. ik krijg echter de paneel waar muntenbakje, asbak en onder liggend usb paneeltje niet los. ik heb van boven genoeg ruimte dashboard rond radio uitgebouwd. ik zie 2 klikstiften boven in en deze kan ik ook losmaken. echter hierdoor komt alleen de bovenkant van muntenbakje los te liggen. met enig geweld is de rest niet los te halen . heeft iemand hier ervaring mee? het gaat om een kia ceed 2010 1,4 sw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cdegroote Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 wie kan mij helpen. ik wil graag een nieuwe usb aansluiting in de paneel zetten dit ivm inbouwen cardvd. ik krijg echter de paneel waar muntenbakje, asbak en onder liggend usb paneeltje niet los. ik heb van boven genoeg ruimte dashboard rond radio uitgebouwd. ik zie 2 klikstiften boven in en deze kan ik ook losmaken. echter hierdoor komt alleen de bovenkant van muntenbakje los te liggen. met enig geweld is de rest niet los te halen . heeft iemand hier ervaring mee? het gaat om een kia ceed 2010 1,4 sw Wytze, Ik heb het zelfde probleem. Heb net een 2DIN S100 Navigatie systeem ingebouwd in mijn Cee'd SW 2010 (originele wilde niet meer opstarten, buiten de garantie). Alles werkt nu na enige moeite. Ook zit er een USB aansluiting op de S100, alleen geen idee hoe deze aan te sluiten is op de vaste USB/Ipod aansluiting in de console. Ik heb ook gebrobeerd om deze uit te bouwen alleen kan ik ook nergens vinden hoe dit moet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Wytze, Ik heb het zelfde probleem. Heb net een 2DIN S100 Navigatie systeem ingebouwd in mijn Cee'd SW 2010 (originele wilde niet meer opstarten, buiten de garantie). Alles werkt nu na enige moeite. Ook zit er een USB aansluiting op de S100, alleen geen idee hoe deze aan te sluiten is op de vaste USB/Ipod aansluiting in de console. Ik heb ook gebrobeerd om deze uit te bouwen alleen kan ik ook nergens vinden hoe dit moet. Als het goed is zitten de verloopkabels voor je usb en Aux er gewoon bij.Je hebt een losse USB kabel meegeleverd. Maar ook een verloopkabel om aan te sluiten op de standaardbekabeling. Dat geldt ook voor de Aux. Hier zit een verloopkabeltje met 2 tulpstekkers bij. De tulpstekkers kun je op een van de Aux van je Witson aansluiten. De aux.. van de Witson hebbrn 3 tulp aansluitingen maar de gele voor video gebruik je dan voor deze niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wytzevellinga Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 Wytze, Ik heb het zelfde probleem. Heb net een 2DIN S100 Navigatie systeem ingebouwd in mijn Cee'd SW 2010 (originele wilde niet meer opstarten, buiten de garantie). Alles werkt nu na enige moeite. Ook zit er een USB aansluiting op de S100, alleen geen idee hoe deze aan te sluiten is op de vaste USB/Ipod aansluiting in de console. Ik heb ook gebrobeerd om deze uit te bouwen alleen kan ik ook nergens vinden hoe dit moet. ik heb inmiddels de aux/usb frontje eruit. ik heb de schroeven rond de versnellingspook losgeschroefd, daarna dit frontje inclusief de 2 beugeltjes naar dashbord naar achteren getrokken. hierna zie je 4 klikbevestigingen rondom de asbak, deze naar voren halen en je bent bij de aux/usb frondje. deze gedemonteerd en zit vast met een witte 10 polige stekker. deze zit via een printplaatje op de usb en aux poortje. niert te gebruiken dus. de behuizing wil ik gebruiken om een inbouw usb contector op te bevestigen. de 2de usb aansluiting heb ik gebruikt voor de voorraam camera. ik heb wel fotoos gemaakt maar deze zijn te groot voor op dit forum, kan ze eventueel wel via gmail mailen. gr. wytze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wytzevellinga Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts