Gast Warmentuuter Geplaatst 20 November, 2014 Geplaatst 20 November, 2014 Zo hee ligt een mooi pakje sneeuw bij je voor de deur Warmetuuter :-) Er lag zeker een lekker pakje sneeuw voor de deur daar. Quote
bigwade Geplaatst 20 November, 2014 Geplaatst 20 November, 2014 Heerlijk man die All Season bandjes van Vredestein... Geen omkijken naar Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 November, 2014 Geplaatst 21 November, 2014 Ik heb ze maandag gemonteerd Quote
Sandra DB Geplaatst 22 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2014 Heb mijn gisteren maar zelf gestoken, omdat mijn lief vriendje iets anders had gepland en er maar niet wilt aan beginnen.Lekker als vrouw aan een wagen klussen. 3 Quote
Jeroensw Geplaatst 22 November, 2014 Geplaatst 22 November, 2014 Ik heb de winterbanden er ook weer onder toch minder mooi de kleinere wielen ik hoop dat de winter snel voorbij is, want eigenlijk vind ik de winter helemaal niks. 2 Quote
Sandra DB Geplaatst 22 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2014 Al bij al heeft deze aktie ongeveer een uurtje geduurd.De standaard krik gebruikt van de wagen, een dop van 21 met bescherming rond voor de gaten niet te beschadigen van de wielen die er onder waren en een momentsleutel en de winterwieltjes op 120nm vastgezet. Dit is toch correct mag ik hopen als vrouw zijnde? 3 Quote
Gerben H Geplaatst 22 November, 2014 Geplaatst 22 November, 2014 Maakt niet uit @Sandra DB... een vrouw brzig met een auto is al WOW Quote
Sandra DB Geplaatst 25 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2014 Maakt niet uit @Sandra DB... een vrouw brzig met een auto is al WOW Sommige vrouwen kunnen meer dan alleen het huishouden hoor en ik vindt het wel stoer om wat aan men eigen wagentje te sleutelen. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 25 November, 2014 Geplaatst 25 November, 2014 Sommige vrouwen kunnen meer dan alleen het huishouden hoor en ik vindt het wel stoer om wat aan men eigen wagentje te sleutelen. Ik zeg: knap gedaan hoor! Quote
Jeroensw Geplaatst 25 November, 2014 Geplaatst 25 November, 2014 Volgens mij staat er in de lidl of aldi folder een garage krik , als je zelf wielen wisselt koop de alsjeblieft zoiets. Je auto staat zoveel stabieler op zo'n krik. En het opkrikken gaat een stuk makkelijker. En voor 24.99 valt ook mee. Quote
bigwade Geplaatst 25 November, 2014 Geplaatst 25 November, 2014 Heb mijn gisteren maar zelf gestoken, omdat mijn lief vriendje iets anders had gepland en er maar niet wilt aan beginnen. Lekker als vrouw aan een wagen klussen. lief vriendjes kun je net als auto's gewoon inruilen hoor, haha ! Zou je eigen koers maar lekker volgen Komt het vast goed. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.