Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zo hee ligt een mooi pakje sneeuw bij je voor de deur Warmetuuter :-) :-) :-)

Er lag zeker een lekker pakje sneeuw voor de deur daar. :-)

Geplaatst

Heb mijn gisteren maar zelf gestoken, omdat mijn lief vriendje iets anders had gepland en er maar niet wilt aan beginnen.
Lekker als vrouw aan een wagen klussen.

• Like 3
Geplaatst

Ik heb de winterbanden er ook weer onder toch minder mooi de kleinere wielen ik hoop dat de winter snel voorbij is, want eigenlijk vind ik de winter helemaal niks.

• Like 2
Geplaatst

Al bij al heeft deze aktie ongeveer een uurtje geduurd.
De standaard krik gebruikt van de wagen, een dop van 21 met bescherming rond voor de gaten niet te beschadigen van de wielen die er onder waren en een momentsleutel en de winterwieltjes op 120nm vastgezet. Dit is toch correct mag ik hopen als vrouw zijnde?

• Like 3
Geplaatst

Maakt niet uit @Sandra DB... een vrouw brzig met een auto is al WOW :wink:

Sommige vrouwen kunnen meer dan alleen het huishouden hoor ;) en ik vindt het wel stoer om wat aan men eigen wagentje te sleutelen.

• Like 1
Geplaatst

Sommige vrouwen kunnen meer dan alleen het huishouden hoor ;) en ik vindt het wel stoer om wat aan men eigen wagentje te sleutelen.

Ik zeg: knap gedaan hoor!

Geplaatst

Volgens mij staat er in de lidl of aldi folder een garage krik , als je zelf wielen wisselt koop de alsjeblieft zoiets. Je auto staat zoveel stabieler op zo'n krik. En het opkrikken gaat een stuk makkelijker. En voor 24.99 valt ook mee.

Geplaatst

Heb mijn gisteren maar zelf gestoken, omdat mijn lief vriendje iets anders had gepland en er maar niet wilt aan beginnen.

Lekker als vrouw aan een wagen klussen.

lief vriendjes kun je net als auto's gewoon inruilen hoor, haha !

Zou je eigen koers maar lekker volgen :wink:

Komt het vast goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...