Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Staat daar niet een cross-over variant van de nieuwe Venga? Wel een mooie verschijning. Alleen de voorkant mag wel iets spannender.

Geplaatst

Mooie Mini-SUV! En dan met 201 PK :)

Lijkt wel een Mitsubitsi ASX :(

Jammer dat die niet naar NL komt............... (dat denk ik)

Geplaatst

Oh, maar die komt wel naar NL toe, met een downsize turbomotor....

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Ben het eens met de vorige sprekers: mooie 'mini-Sportage', die volgens allerlei vage geruchten in 2016 ook zijn

weg naar de Europese markt zou moeten gaan vinden. Exit Venga?

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Toch denk ik bij nader inzien niet dat deze concept-SUV de Venga zal gaan vervangen. Met een lengte van 2,46 meter is de

nieuweling te groot voor het B-segment.

Dat Kia aan het broeden is op een 'mini-Sportage' voor de Europese markt wist mijn dealer twee maanden

geleden al te vertellen, en hij dacht aan introductie eind 2016. Een concurrent voor de Jukes en de Mokka's

van deze wereld. Waarschijnlijk dus niet de KX3, maar een wat kleinere SUV. Even afwachten maar...

Geplaatst

Toch denk ik bij nader inzien niet dat deze concept-SUV de Venga zal gaan vervangen. Met een lengte van 2,46 meter is de

nieuweling te groot voor het B-segment.

Dat Kia aan het broeden is op een 'mini-Sportage' voor de Europese markt wist mijn dealer twee maanden

geleden al te vertellen, en hij dacht aan introductie eind 2016. Een concurrent voor de Jukes en de Mokka's

van deze wereld. Waarschijnlijk dus niet de KX3, maar een wat kleinere SUV. Even afwachten maar...

nu moet mij toch eens iemand verklaren hoe Kia een auto met een lengte van 2,46m en een asafstand van 2,59m voor mekaar krijgt :roll:

"Its body is 2,460 mm long, 1,765 mm wide and has of 2,590 mm wheelbase to give passengers plenty of room" --> bron (waar ook staat dat deze enkel voor de chinese markt bestemd is "KX3, a C-segment SUV that Kia is aimed exclusively at the Chinese market.")

• 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Die KX3 is bedoeld voor de Chinese markt, toch?

• 8 maanden later...
Geplaatst

ik kwam weer een leuke concept car tegen hij heet de TELURIDE waarvan hier al wel fotos in het donker zijn voorbij gekomen  :-)  :-)

Kia-Telluride_Concept_2016_800x600_wallp

Geplaatst

Mooi dingetje maar ik ben bang dat mocht deze in productie genomen worden, dat deze voor de Amerikaanse markt is.

Hij oogt ook erg Amerikaans. Maar wel enorm gaaf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...