Carens IV caravanspiegels
0

7 berichten in deze discussie

Heeft iemand ervaring met de caravanspiegels die door Kia als accessoire voor de Carens IV aangeboden worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, geen ervaring.

Dit principe zie je meer, maar ik ben er niet kapot van.

Vaak moet je weer hulpmiddelen gebruiken tegen trillen en "omslaan" van de spiegels.

Helaas zijn er geen emuks beschikbaar voor de Carens, dus daarom heb ik Huckepacks van Oppi gekocht.

Inclusief verzendkosten vanuit Duitsland iets van 100 euro.

Vorig jaar 3500 km met deze spiegels gereden en tot volle tevredenheid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ze intussen in huis en maar goed dat ik ze gekregen heb want ik vind ze het geld niet waard. Het zijn eigenlijk basic spiegels zoals je ze in iedere kampeerwinkel voor weinig geld kan kopen en die op vele spiegels min of meer (kunnen) passen.

Gezien ze door Kia per model aangeboden worden zou je eigenlijk verwachten dat ze specifiek voor dat/die model(len) zijn, niet dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ze intussen in huis en maar goed dat ik ze gekregen heb want ik vind ze het geld niet waard. Het zijn eigenlijk basic spiegels zoals je ze in iedere kampeerwinkel voor weinig geld kan kopen en die op vele spiegels min of meer (kunnen) passen.

Gezien ze door Kia per model aangeboden worden zou je eigenlijk verwachten dat ze specifiek voor dat/die model(len) zijn, niet dus.

Ik gebruik repusel spiegels nu in totaal 20000 km mee gereden en in mei voor de laatste keer omdat de caravan achterblijft in Italie. Ik zou ze altijd weer kopen ze zitten goed vast trillen niet en door lichte bolling prima zicht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb wel is waar een Carens 2, maar gebruik al jaren de opzetspiegels van Repusel.

Een zeer goede opzetspiegel, vrijwel trillingvrij. Aan de chauffeurskat gebruik ik de David. 

Deze band met zuignap voorkomt dat de spiegel(s) naar binnen klappen bij passeren van vrachtwagens ed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb onlangs Repusel Alufor 3000 caravanspiegels (met korte arm en vlak glas) aangeschaft voor mijn Carens. Ze zitten goed vast en hebben voldoende bescherming om de Carens-spiegels niet te beschadigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
0