Carens2008 Geplaatst 21 December, 2020 Geplaatst 21 December, 2020 (aangepast) Hallo , ik heb nu plm een half jaar mijn Carens 2.0 2008 , nu heb ik een probleem met het openen van de bestuurder deur . Met de afstandbediening gaat de deur wel op slot maar niet open . De andere deuren incl kofferklep gaan wel los . Komt bij dat de deurgreep aan de buitenkant en de deuropener ook ietsje stugger gaan . Van binnenuit wil de deur wel open . Ik heb inmiddels het slot ingespoten met wd40 maar geen verbetering. Is er iemand die weet wat het probleem kan zijn ? Alvast bedankt ! Groet André 21 December, 2020 aangepast door Carens2008 Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 December, 2020 Geplaatst 21 December, 2020 Ik zou beginnen met het deurpaneel verwijderen en controleren of alle stangetjes wel soepel kunnen bewegen.Of zelfs alle stangen los van het slot en dan testen, desnoods het slot "vergrendelen" door de vanger met een schroevendraaier in te klikken. Quote
Carens2008 Geplaatst 22 December, 2020 Topic Starter Geplaatst 22 December, 2020 @Murcielaygo Ten eerste bedankt voor je reactie en advies . Ik laat nog weten hoe het gegaan is Quote
Carens2008 Geplaatst 24 December, 2020 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2020 Vandaag de bekleding van de deur er af gehad , hierachter bevindt zich een metalen paneel die weer bevestigd is aan de deur . Deze bouten verwijderd en dan komt de metalen paneel los . Verder als dit kom ik niet , aan de achterzijde van deze paneel zit de zijraam van de deur gemonteerd . Ik heb geprobeerd om deze te verwijderen maar het lukte me niet . Wel heb ik diverse delen nog kunnen smeren , in de hoop dat het zou helpen . Maar helaas . Dus alles weer gemonteerd en een afspraak gemaakt bij de garage. Quote
Od7 Geplaatst 19 April, 2024 Geplaatst 19 April, 2024 En weet u wat precies het probleem was? Ik hoor het graag van u, want ik heb precies dezelfde probleem. Alvast besankt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.