Goed-en-Koop Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Goedemorgen iedereen, Het is uiteraard wel netjes om me even voor te stellen. Ik ben Dave Kruithof, 29 jaar en woonachtig in Zwijndrecht (net onder Rotterdam) Mijn weken worden gevuld door mijn baan als document controller in de offshore en in de avonduren door mijn webshop in telefoonaccessoires. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een witte Kia Rio, waar ik uiteraard zeer blij mee ben. Gezien mijn verleden zal er wel het één en ander aan de auto worden veranderd maar hier heb ik geen haast mee. Deze Rio is inmiddels alweer mijn 13de auto In het verleden heb ik de volgende auto's gehad: Honda CRX, VW Polo, VW Golf 3, VW Golf 4, VW Golf 5 GTI, Seat Ibiza Cupra, Seat Ibiza FR, Opel Tigra, Mini Cooper, Nissan Skyline, Hyundai Coupe, Renault Twingo Uiteraard zag ik overal al Rio's rijden en was eigenlijk meteen verliefd op het uiterlijk. Dus snel een proefrit geregeld en daarna was alles snel geregeld. De auto ziet er goed uit, rijd heerlijk en heeft ook nog eens 7 jaar garantie dus inpakken en wegwezen. Van mijn 18de tot 23ste heb ik een winkel gehad in auto accessoires en heb ik zelf ook veel aan mijn auto's versleuteld dus de Kia zal ook snel een beetje aangepast worden met verlagingsveren, andere velgen en het dak + spiegels zullen voorzien worden van een ander kleurtje. Voor de rest zal ik er niet veel aan veranderen omdat het gewoon van zichzelf al een mooie auto is en ik uiteraard ook alweer wat ouder word. Ik hoop hier op het forum terecht te kunnen voor mijn vragen en uiteraard ook een beetje om ideeën op te doen. Mochten jullie nog vragen hebben aan mij dan mogen jullie uiteraard altijd een berichtje sturen. Gr. Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Dave welkom op het forum en veel leesplezier en ik zou zeker in de garage van de pimpmasters gaan kijken want die hebben hun rio fantastisch gepimpt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Welkom Dave! ..enne..... webshop?..... Met speciale kiaclubledenkorting?.... toch een mooi woord. Mag zeker volgend jaar in de Dikke.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Welkom op het forum Dave en veel plezier met je Rio. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieles Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Welkom op het forum dave! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driesdiesel Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 Welkom Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Welkom Dave en...... leuke site! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts