bahram112 Geplaatst 2 Maart, 2015 Geplaatst 2 Maart, 2015 Ik heb al een hele tijd veel problemen met Het schuifdak van m'n sp3, vaak wilt ie niet dichtgaan. Het kraakt ook... M'n dealer heeft dit al 3x nagekeken. Morgen ga ik weer terug. Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben!? Hebben jullie advies voor mij? Tanx!!! Quote
bahram112 Geplaatst 3 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2015 zojuist gebeld door de dealer. ze gaan hele aandrijving en mechanisme vervangen. de tandwieltjes waren helemaal dol gedraaid.... Quote
bahram112 Geplaatst 3 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2015 ps: alles onder garantie! 1 Quote
Smart Geplaatst 9 Maart, 2015 Geplaatst 9 Maart, 2015 Ik heb al wel twee keer eerder gehad dat het dak stroef, met wat gekraak, dicht ging. Ná een smeerbeurt bij de dealer werkte het daarna weer lekker soepel. Een rit door de wasstraat of een hoge drukreiniger zou de oorzaak kunnen zijn volgens de dealert. Tja, wat kapot is dient binnen de garantieperiode opgelost te worden. Prima geregeld! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.