Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vandaag mijn interieurfilter vervangen wat was dat ding zwart had ik niet verwacht na 22 maanden vrijdag gaat mijn ceed voor de kleine beurt morgen nog even zelf het luchtfilter vervangen :clap: post-1669-0-57285400-1427905203_thumb.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst

ja zeker goedkoper bij de dealer kost het interieurfilter 35 euro incl montage en een luchtfilter 45 euro volgens mijn had ik voor 35 euro het interieur en luchtfilter uit Korea

• Like 1
Geplaatst

post-1669-0-09782900-1429971074_thumb.jpgpost-1669-0-37671000-1429971085_thumb.jpgals je het interieurfilter en het luchtfilter bij de dealer laat doen ben je totaal 80 euro kwijt als je het zelf vervangt 35 euro dat is 45 euro goedkoper aardig verschil wat mijn betreft

op de bijgevoegde fotos zie je de type nummers die ik gebruikt heb foto 1 interieurfilter foto 2 luchtfiler  

• Like 1
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst

had geen zin om te gaan lopen kutten met de filter uiteindelijk en had gevraagd aan garage of ze deze konden vervangen bij de kleine beurt.

garage vond het niet nodig omdat ze nog goed waren volgens hun. ze gaan minstens 4 jaar mee zeiden ze daar.

dus ja ze gaan iig n 2.5 jaar mee al hier gezien ze nooit vervangen zijn geweest. Garantie blijft gewoon intakt zolang je maar de originele filters gebruikt volgens kia nl.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...