hermansorento Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 Afgelopen weekend is mijn Sorento voor een tectyl behandeling weg geweest. Het frame en subframe is hierbij onderhanden genomen. Behandeling bestond uit, schoonmaken, ontroesten, tectyl Ik was 500 euro kwijt. Het is een arbeidsintensieve klus, er is een emmer vol rotzooi onder vandaan gehaald. En in mijn geval was het ook echt nodig, Maarr hij kan er weer een poos tegenaan! Quote
Lique Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 Bijna als nieuw! Heb je meteen dat antiroestgaatje geboord, of zit die er al in? Quote
hermansorento Geplaatst 13 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2015 Bijna als nieuw! Heb je meteen dat antiroestgaatje geboord, of zit die er al in? Ja het beroemde achteras roest probleem, daar was de vorige eigenaar al voor geweest idd Je moet het wel in de gaten met roest bij de sorento's! Quote
Lique Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 Das mooi. Ja, dat laatste zeker, tectyl was blijkbaar op de bon toendertijd. Quote
patje sorento Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 ziet er zeker netjes uit!!! maar dat roest op de achteras kun je door kia laten doen toch? was toch zo'n terug roep actie. en waar worden die gatjes geboord eigenlijk? Quote
hermansorento Geplaatst 13 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2015 Ja klopt aantal jaar geleden, maar er best kans dat deze "garantie" niet meer actief is De kia dealer kon zien dat mijn auto hiervoor in het verleden al voor was geclaimd. Gaatjes worden geboord bij de steunen van achteras (je kan ze op de foto zien op de achteras, bij de springveren) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.