Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen weekend is mijn Sorento voor een tectyl behandeling weg geweest.

Het frame en subframe is hierbij onderhanden genomen.

Behandeling bestond uit, schoonmaken, ontroesten, tectyl

Ik was 500 euro kwijt.

Het is een arbeidsintensieve klus, er is een emmer vol rotzooi onder vandaan gehaald.

En in mijn geval was het ook echt nodig, Maarr hij kan er weer een poos tegenaan!

DSC_0067_zps9d5vxfsh.jpg

Geplaatst

Bijna als nieuw! Heb je meteen dat antiroestgaatje geboord, of zit die er al in?

Geplaatst

Bijna als nieuw! Heb je meteen dat antiroestgaatje geboord, of zit die er al in?

Ja het beroemde achteras roest probleem, daar was de vorige eigenaar al voor geweest idd

Je moet het wel in de gaten met roest bij de sorento's!

Geplaatst

Das mooi. Ja, dat laatste zeker, tectyl was blijkbaar op de bon toendertijd.

Geplaatst

ziet er zeker netjes uit!!!

maar dat roest op de achteras kun je door kia laten doen toch? was toch zo'n terug roep actie.

en waar worden die gatjes geboord eigenlijk?

Geplaatst

Ja klopt aantal jaar geleden, maar er best kans dat deze "garantie" niet meer actief is

De kia dealer kon zien dat mijn auto hiervoor in het verleden al voor was geclaimd.

Gaatjes worden geboord bij de steunen van achteras (je kan ze op de foto zien op de achteras, bij de springveren)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...