Geewizz Geplaatst 3 Mei, 2015 Geplaatst 3 Mei, 2015 Ik ben Rob, soms een tovenaar met technische dingen volgens anderen, vandaar mijn alias. Sinds 30 april in het bezit van een Sportage 2007 Adventure V6 Automaat Metallic blauw met bijna 52000 km !! op de klok. Uniek buitenkansje dus. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren vanwege wat schade maar dat zal ik posten in de desbetreffende rubrieken Ik woon in Limburg en ik kom uit de technische kant van de vliegtuigwereld en dan met name de elektronica kant. Dus zoals gezegd techniek, computers, auto's en natuurlijk vliegtuigen hebben mijn interesse. Verder ben ik een redelijke leesfanaat en houden mijn vrouw en ik van reizen en dan met name naar Spanje. Hopelijk een redelijke introductie en ter afsluiting een foto van de KIA met deels zichtbaar wat er onder andere nog aan moet gebeuren Quote
arjan gt Geplaatst 3 Mei, 2015 Geplaatst 3 Mei, 2015 Welkom op het forum en veel plezier met de Sportage. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Mei, 2015 Geplaatst 3 Mei, 2015 Welkom Rob, De schade valt te overzien toch. Veel plezier met de Sportage V6 Quote
Gast Stief Geplaatst 3 Mei, 2015 Geplaatst 3 Mei, 2015 Welkom Rob, Tovenaars zijn altijd welkom Quote
Geewizz Geplaatst 3 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2015 Dank jullie wel voor de welkomst woorden. Ja, de schade valt wel mee maar de vorige eigenaar heeft het niet alleen bij de bumperschade gelaten Langs de hele rechter achterkant heeft hij blijkbaar ook nog een schampschot gehad met een muurtje dus daar moet ook wat aan gebeuren. Verder kwam ik een Cobra installatie tegen waar een paar draden van doorgeknipt zijn. Er zit een m.i. hele slechte VDO Dayton MS4150 radio + navigatie (versie van 2007 ) in met een kapotte CD wisselaar en het geluid wat eruit komt is niet best, zeker niet als ik het vergelijk met de JBL installatie in mijn Peugeot 406 Coupe. Verder kraakt hij nogal als ik een linkerbocht indraai dus hopelijk een stabilisatorstang o.i.d. maar het kan ook het beruchte item zijn van een slecht rubber in het subframe. We zien wel waar het op uit draait. De wagen heeft eigenlijk nogal wat "achterstallig" onderhoud en is eigenlijk niet zo netjes behandeld maar dat is voor mij juist de uitdaging. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.