Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De "lock pin" aan de bijrijders zijde lijkt vast te zitten, zodra ik deze omhoog wil trekken om van het slot te halen komt er spanning op en schiet deze weer terug op slot. Het vreemde is dat het van de een op andere dag niet meer werkt. 

Ik heb geprobeerd om de deurhendel aan de binnenzijde los te schroeven, maar dan kan ik er ook niet echt bij komen.. 

Gezien de deur op slot zit kan ik de binnendeur er ook niet afschroeven.

Iemand misschien suggesties? Bedankt!! 

( zie bijgevoegde foto's)

2ivkef.jpg

21vbtf.jpg

2mfjhag.jpg

Geplaatst

haal anders even de zekering er uit of koppel even de accu los dan kan je de deur van slot af halen en de deur wel openen 

dan kan je verder zoeken

• Like 3
Geplaatst

Bedankt voor de tip, helaas kan ik na het verwijderen van de accu nog steeds de deur niet openen ..

Zojuist ook langs de garage geweest, maar vermoedelijk is er een palletje of iets in het slot afgebroken. De deur moet er op de een of andere manier eruit om zo bij het slot te komen. 

Geplaatst

Hmmmm das minder dat word zagen

Wij hebben dit soort dingen wel eens bij de vrachtwagens en dan moeten we de slot pen die vast op de auto zit langs de deur Door zagen :-(

Geplaatst

Ik weet niet hoe het deurpaneel vast zit, maar in moderne auto's is het meestal meer geklikt dan geschroefd. Vaak zitten er enkel schroeven bij de klink en het handvat. Er is dus kans dat je het paneel IN de auto kunt demonteren, dan kun je er wel bij.

Mocht je in de buurt van Tilburg wonen dan kan ik er evt. wel een poging op wagen als je langskomt.

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...