Beus Geplaatst 18 Juni, 2015 Geplaatst 18 Juni, 2015 Hallo allen! Mijn naam is Denny en ik kom uit Almere. Ik ben altijd al een liefhebber geweest van oosterse auto's. De Honda CRX, Honda CRX DelSol en Daihatsu Materia heb ik inmiddels in mijn bezit gehad. Nu sinds kort in het bezit van een Kia Picant Sportsline 2015. Wie weet spreken we elkaar een keer op een van de meetings, ik ben erg benieuwd hoe levendig deze club is. Grt. Denny http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/1372-kia-picanto/ Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Juni, 2015 Geplaatst 18 Juni, 2015 Welkom bij het forum Denny. Er gebeurd hier genoeg op het forum Veel plezier en veilige kilometers toegewenst met de Picanto Quote
haagsehenkie Geplaatst 19 Juni, 2015 Geplaatst 19 Juni, 2015 Welkom en veel plezier met je sportsline, leuk gedaan de rode remklauwen 1 Quote
Beus Geplaatst 19 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2015 Welkom en veel plezier met je sportsline, leuk gedaan de rode remklauwen Dank je! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Juni, 2015 Geplaatst 19 Juni, 2015 Hallo plaatsgenoot, welkom op het forum. Veel plezier en veilige KM in de stoere Pica sport. En die rode remklauwen moet ik ooit ook nog eens doen ziet er echt goed uit. Quote
Benster Geplaatst 20 Juni, 2015 Geplaatst 20 Juni, 2015 He Beus, Nice bakkie hoor. Grt Benster 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.