Nieles Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 Hallo lieve mensen, Vandaag kwam ik er na welgeteld 2 jaar achter dat mijn auto Hill assist heeft. Nou is mijn vraag hoe werkt dit, bij hoeveeel graden word dit geactiveerd en zit er nog een bepaalde methode achter om het te gebruiken? Mvg Niels Quote
Gast Stief Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 heeft voor zover ik weet niks met de temperatuur te maken. Als je stil staat op een helling van meer dan ??% en je hebt je rem ingetrapt, dan zal ie iets langer worden vastgehouden bij vertrek. Zodat je auto niet achteruit rolt bij wegrijden. Maar in je instructieboekje staat het vast wel uitgelegd Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 heeft voor zover ik weet niks met de temperatuur te maken. Hier moest ik even gniffelen, een helling kun je ook in graden uitdrukken natuurlijk 2 Quote
frankydb Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 hallo het moet al een hill zijn ( berg dus ) anders werkt het niet heb al gevraagd in de garage of ze deze kunnen instellen , nee dus was het antwoord dus hier ben je daar bijna niets mee ( Quote
Nieles Geplaatst 6 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 September, 2015 Ja ik stond op een stijlen oprit op de dijk en kwam er daarom nu dus pas achter. Balen dat dit pas bij een dergelijke hoek werkt... Quote
Gast Stief Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 Hier moest ik even gniffelen, een helling kun je ook in graden uitdrukken natuurlijk haha... je hebt gelijk. Had die link zals je aan mijn reactie kunt lezen totaal niet gelegd. Quote
Filipke Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 Ik zet gewoon mijn handrem op, hij laat zelf los bij vertrek! Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
HenkM Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 Hier in het warme zuiden (Heuvelland) komt het zeker van pas. De hellingshoek waarbij het systeem werkt mocht inderdaad wat flauwer (en niet kouder ) zijn. Quote
Wimis on Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 Hier (in de SP3) moet ik wel het knopje indrukken.............. anders werkt het niet! Quote
Gast Stief Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 is dat knopje niet voor de Downhil Brake Control? Quote
Wimis on Geplaatst 7 September, 2015 Geplaatst 7 September, 2015 is dat knopje niet voor de Downhil Brake Control? Ga ik uitzoeken bij de eerste de beste heuvel die ik tegen kom (up and down) Quote
Nieles Geplaatst 7 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2015 Laten we het even bij de RIO houden mensen!! Quote
Wimis on Geplaatst 7 September, 2015 Geplaatst 7 September, 2015 Laten we het even bij de RIO houden mensen!! Ok, doei Quote
Gast Stief Geplaatst 7 September, 2015 Geplaatst 7 September, 2015 heeft de rio geen dbc dan? tja wij sportage rijders gaan ons gauw met anderen bemoeien als er weinig te doen is thuis Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.