Kialo Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 Eerste indruk, rijdt fantastisch ! Ziet er fantastisch uit! Een mens heeft niet veel nodig om gelukkig te zijn he! Grts Ps; fotos volgen nog tis donker buiten ondertussen! 4 Quote
vengafan Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 gefeliciteerd met je mooie bolide veel veilige kilometers 1 Quote
skoebidoe Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 GELUKZAK!!! Veel succes en geluk ermee! Laat maar zien die foto's! Quote
OptimaForma Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 Wat een prachtig exemplaar zeg, daar mag je met recht trots op zijn! Heel veel plezier en veilige Kilometers gewenst. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Veel prettige kilometers gewenst met de Sportage. Foto's maken wordt vandaag een natte boel, maar morgen (donderdag) schijnt het mooi weer te zijn. Ik wacht ongeduldig op de plaatjes! Quote
yellowmen Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Veel succes normaal mogen wij die van ons volgende week gaan halen juist de zelfde . Veel plezier er mee en veilige kilometers Quote
Kialo Geplaatst 28 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2016 Stom vraag mischien maar krijg mijn foto's niet hierop, bestanden te groot! Kan iemand mij uitleggen hoe dat ik ze kan verkleinen op mijn iPad, Thanks! Kialo Quote
xtra40 Geplaatst 28 Januari, 2016 Geplaatst 28 Januari, 2016 heel erg mooi daar ga je zeker heel veel plezier aan beleven en ju kunt je fotos ook via een externe site hier plaatsen zo als bijvoorbeeld photobucket maar zelf van bijvoorbeeld facebook af simpel met het URL van de foto en dan op het icoontje image klikken en dan daar de URL plaatsen en klaar Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 28 Januari, 2016 Geplaatst 28 Januari, 2016 Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, maar dat gaat vast lukken zo te lezen.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.