Jump to content

Afscheid

Derkie

Recommended Posts

Beste mensen; vandaag afscheid genomen na 5 1/2 jaar van mijn sportage. Met weemoed. Had meer pk en gewicht nodig i.v.m. zwaardere caravan.

Inruilprijs voor Sportage ligt hoog. Zeer gewild wagentje, aldus de garage waar ik mijn andere auto gekocht heb.

5 1/2 jaar probleemloos gereden na het oplossen van de stuurproblemen.

Heb nog 4 winterbanden A merk 16 inch, goed profiel en dakdragers in de aanbieding.

Iedereen nog veel veilige km gewenst.

Het is geworden een opel insignia diesel 160 pk uit 2013. Was van (serieus) giovannie van bronkhorst http://www.autowereld.nl/opel/insignia/2-0-cdti-160pk-5-drs-sport-navi-flexx-ride-opc-interieur-16838985/modelinformatie.html

A label, 160PK, 350Nm, 1:20, 0-100 in 9,4 sec, ik zeg het niet graag, maar dan maar die O*el.
Veel plezier met je nieuwe auto !
(dat met die veilige kilometers is nooit zo mijn ding, daar ben je zelf bij, haha !)

Lezen we mee Kia ?
A label.
De SP-IV begint bij D en rent al snel door naar F en G....

(met de bijbehorende BPM)......

.
  • Like 1

A label, 160PK, 350Nm, 1:20, 0-100 in 9,4 sec, ik zeg het niet graag, maar dan maar die O*el.
Veel plezier met je nieuwe auto !
(dat met die veilige kilometers is nooit zo mijn ding, daar ben je zelf bij, haha !)

Lezen we mee Kia ?
A label.
De SP-IV begint bij D en rent al snel door naar F en G....

(met de bijbehorende BPM)......

.

Eins, zwei........... sjoemelfrei :ninja:

• Like 4

Het is geworden een opel insignia diesel 160 pk uit 2013. Was van (serieus) giovannie van bronkhorst http://www.autowereld.nl/opel/insignia/2-0-cdti-160pk-5-drs-sport-navi-flexx-ride-opc-interieur-16838985/modelinformatie.html

Mooie auto, die insignia :tt1: 

Veel veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto !