eborgers Geplaatst 28 Januari, 2016 Geplaatst 28 Januari, 2016 Ik heb vanaf 9 januari een nieuwe ceed gt line nu zijn de kentekengewichten en trek gewichten niet goed. Zijn er meer die dit is opgevallen. De rdw zou het binnen 14 dagen veranderen maar nog steeds niks Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 28 Januari, 2016 Geplaatst 28 Januari, 2016 Wijken de gewichten veel af? Bij mijn Cee'd GT komt het ook niet helemaal overeen met wat KIA documenteert. Quote
gerrit1 Geplaatst 30 Januari, 2016 Geplaatst 30 Januari, 2016 Wijken de gewichten veel af? Bij mijn Cee'd GT komt het ook niet helemaal overeen met wat KIA documenteert. Bij mij op kenteken: 06-01-2016 Massa rijklaar 1279 KG aanhangwagen geremd 1200 KG Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 30 Januari, 2016 Geplaatst 30 Januari, 2016 Bij mij op kenteken: 06-01-2016 Massa rijklaar 1279 KG aanhangwagen geremd 1200 KG En om wat voor type auto gaat het? Quote
eborgers Geplaatst 31 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2016 Scheelt bij mij honderd kilo kreeg gisteren een nieuwe wegenbelasting die is nu goed maar bij het rdw is het nog niet goed. Scheelt bij mij honderd kilo kreeg gisteren een nieuwe wegenbelasting die is nu goed maar bij het rdw is het nog niet goed.Scheeld bij mij honderd kilo kreeg gisteren een nieuwe wegenbelasting die is nu goed maar bij het rdw is het nog niet goed. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 31 Januari, 2016 Geplaatst 31 Januari, 2016 Scheeld bij mij honderd kilo kreeg gisteren een nieuwe wegenbelasting die is nu goed maar bij het rdw is het nog niet goed. Hoeveel is het ledig gewicht dan nu? Ik zie dat hij bij de RDW met een gewicht van 1298 kg ledig gewicht geregistreerd staat, dat is inderdaad iets aan de zware kant denk ik. Mijn GT weegt 1267 kg ledig gewicht, best wel raar want m'n SW die ik onlangs ingeruild heb woog maar 1216 kg ledig gewicht terwijl dat een grotere auto was. Feit is dat de gewichten die KIA hanteert niet overeen komen met de gewichten die bij de RDW geregistreerd staan. Quote
eborgers Geplaatst 5 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2016 Hoeveel is het ledig gewicht dan nu? Ik zie dat hij bij de RDW met een gewicht van 1298 kg ledig gewicht geregistreerd staat, dat is inderdaad iets aan de zware kant denk ik. Mijn GT weegt 1267 kg ledig gewicht, best wel raar want m'n SW die ik onlangs ingeruild heb woog maar 1216 kg ledig gewicht terwijl dat een grotere auto was. Feit is dat de gewichten die KIA hanteert niet overeen komen met de gewichten die bij de RDW geregistreerd staan. Het lediggewicht moet 1176 kg zijn zo heb ik de weiziging van de wegenbelasting gehad. Ze moeten nu bij elke aanvraag een aparte cvo vermelden bij het rdw. Alleen kunnen ze daar het niet goed doen ik hoorde dat zelf iemand de kleur groen voor een ceed op zijn kenteken hebben. Dit word allemaal veranderd maar dat gaat bij het rdw niet zo snel Quote
gerrit1 Geplaatst 18 April, 2016 Geplaatst 18 April, 2016 [quoCEEDte name=Raymond GT" post="177260" timestamp="1454169486]En om wat voor type auto gaat het? het gaat om de CEED. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.