Jump to content

Recommended Posts

Wegens het niet werken van mijn middelste licht besloot ik vandaag mijn interieur lichten te vervangen door nieuwe led lichten. Alles ging goed bij vervanging maar de voorgeven defecte licht unit deed het nog steeds niet ( de nieuwe leds deden het behalve desbetreffende ook goed).htoen ben ik mijn zekeringen gaan controleren maar vond niets defect, maar toen ik dan mijn achterklep wou open deed hij het niet meer als ook geen enkele van de andere binnen lichten werkte nog en de afstandsbediening die deed het ook niet meer,

Hopelijk kunnen jullie me wegwijs helpen , want alles al weer zoals voorheen gezet en visueel is er geen enkele defecte zekering .

Pfffff

Gr remoteless Soul-man

Soul-man, ben je Engelstalig?

Dan is het misschien duidelijker als je Engels schrijft.

Ik zou de zekeringen METEN. Visueel is geen goede check.

Heb je de kapotte lamp geprobeerd te vervangen met een gloeilamp?

Translation; you have to MEASURE the fuses, a visual check simply won't do.

Did you try replacing the defective light with an incandescent bulb instead of an LED?

Soul-man, ben je Engelstalig?

Dan is het misschien duidelijker als je Engels schrijft.

Ik zou de zekeringen METEN. Visueel is geen goede check.

Heb je de kapotte lamp geprobeerd te vervangen met een gloeilamp?

Translation; you have to MEASURE the fuses, a visual check simply won't do.

Did you try replacing the defective light with an incandescent bulb instead of an LED?

nee hoor Belgisch en nee heb gewoon de huidige gloeilampen vervangen door led's - en meten hoe doe ik dat best ?

Oké, dan zal het wel aan mij liggen :-)

Als een zekering stuk is en de verbruiker aanstaat kun je de volledige voedingsspanning "over" de zekering meten. Dus terwijl de zekering geplaatst is met een multimeter in de V= stand meten op de puntjes die bovenop de meeste steekzekeringen zitten.

Maar je kunt ook de verdachte zekering gewoon vervangen, in jouw geval zou ik kijken naar de zekering van de centrale vergrendeling.

Tenminste, reageren de sloten nog wel met de sleutel of de knop binnenin?