xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2016 Das regel nummer 1 Ook al is het jou schuld dan nog is het de schuld van een ander Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Ach in dit geval weet ik beter... "veel" handjes geschud, dus deze keer ligt het niet aan mij. Zelfs nog even praatje gemaakt in het Hyundai kamp. (daar werden me zelf hamburgers aangeboden )
Gast william88 Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Even voor BW... this is me whahaha sta ik er ff elegant op. ik sta mezelf even in te smeren hoor, don't mind me!
Smart Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Oh, het witte hoekje....ja dan moet je je wel insmeren!!
bigwade Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Ik heb de TKL helemaal niet gezien en was er van 12:08-14:00 Wel cool dat die witte auto's als een vorm van respect in het hoekje gaan staan. Ha.Ha.Ha.Ha.
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Dat was het hoekje met Kia rijders uit Flevoland. En ik kan er niets aan doen dat er meer Kia rijders met smaak uit de polder komen. De TKL stond schuin tegenover een wendy brown die binnenkort waarschijnlijk ook de juiste kleur gaat bekennen.
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2016 Dat was het hoekje met Kia rijders uit Flevoland. En ik kan er niets aan doen dat er meer Kia rijders met smaak uit de polder komen. De TKL stond schuin tegenover een wendy brown die binnenkort waarschijnlijk ook de juiste kleur gaat bekennen. het enigste wat bij Theo wit word zijn de muren in zijn huis 4
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juni, 2016 Geplaatst 7 Juni, 2016 whahaha sta ik er ff elegant op. ik sta mezelf even in te smeren hoor, don't mind me! Geeft wel aan dat het een schitterende dag is geweest
Gast william88 Geplaatst 7 Juni, 2016 Geplaatst 7 Juni, 2016 Geeft wel aan dat het een schitterende dag is geweest Dat zeker. Was vorig jaar ook toen was.ik flink verbrand!
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Juni, 2016 Geplaatst 7 Juni, 2016 het enigste wat bij Theo wit word zijn de muren in zijn huis Dan heb ik hem verkeerd begrepen, ik dacht toch echt dat Theo het over zijn Rio had en niet over zijn woonkamer
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Juni, 2016 Geplaatst 7 Juni, 2016 Dan heb ik hem verkeerd begrepen, ik dacht toch echt dat Theo het over zijn Rio had en niet over zijn woonkamer Theo had het tegen mij ook over wrappen. Ging volgens mij niet om een wrap bij de burgerking
theomonika Geplaatst 7 Juni, 2016 Geplaatst 7 Juni, 2016 Ik heb het er inderdaad over gehad maar we hebben er eens goed over na gedacht en we houden het bij de mooie kleur van de auto want bij welke meeting of bijeenkomst we ook komen er is er altijd maar 1 in deze kleur
xtra40 Geplaatst 7 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Juni, 2016 dat is ook de enigste juiste beslissing heibel een mooie auto ga je er plakplaatje op plakken zonde van de mooie wendy brown 2
theomonika Geplaatst 10 Juni, 2016 Geplaatst 10 Juni, 2016 Maar even wat anders zijn er niet meer foto's gemaakt ?
Gast Vitara 2 Geplaatst 10 Juni, 2016 Geplaatst 10 Juni, 2016 Ik had mijn camera wel mee maar kon de inspiratie helaas niet vinden....
Smart Geplaatst 10 Juni, 2016 Geplaatst 10 Juni, 2016 Ik had mijn camera wel mee maar kon de inspiratie helaas niet vinden.... Dan waren het ook allemaal zwart/wit foto's geworden, met (te)veel witbalans....
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2016 Zwart wit met een rood streepje Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gast Vitara 2 Geplaatst 10 Juni, 2016 Geplaatst 10 Juni, 2016 Ik heb mijn belichtinscorrectie daarom ook altijd standaard op +5 LW staan.
Aanbevolen Berichten