Jump to content

Lauran Faas

Achteruitrijlicht Niro 2016 vervangen

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Paulie
      Goedenavond,
      Iemand heeft tegen de linker spiegel (bestuurderskant) van onze Picanto uit 2018 gezeten waardoor er een stukje plastic van het knipperlicht is afgebroken. Een belletje met de dealer leert dat dit onderdeel € 106,- kost en nog eens € 75,- voor het monteren. Dat is best serieus geld. Het hele weekend heb ik op internet gezocht naar alternatieven maar niets gevonden. Weet iemand of dit onderdeel elders te krijgen is tegen een mooiere prijs en heeft iemand dan ook een stappenplannetje van hoe je deze kan vervangen?
      Ik hoor het graag, alvast bedankt, Paul
    • By Maarten69
      Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?
      Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

• By slekk
      Hoi, ik ben op zoek naar een occasion Niro Hybrid executive, die comfortabel geveerd is met 17" velgen, maar blijkbaar zijn alleen de uitvoeringen onder de executive voorzien van een op comfort afgestelde onderstel. De executive kom ik enkel tegen met 18" velgen (die volgens zeggen stugger is qua demping).
      Klopt dit? En is dit met de PHEV anders? Daarvan kom ik de executive wel tegen met in elk geval 17" velgen. 

Groet, Marcel.

• By GC1
      Hoi,
      weet iemand op dit forum of ik de kleur van de navigatielijn van mijn Kia Niro HEV 2021 kan wijzigen?
      Ik vind hierover niks terug in het dikke boek.
      Bedankt alvast voor jullie antwoorden
  • Create New...