Jump to content

Recommended Posts

Ok, nou een mooie witte met super pack zal dan een mooie toevoeging zijn. Zal zo wel even een intro topic maken

Verstuurd vanaf mijn PLK-L01 met Tapatalk

Ok, nou een mooie witte met super pack zal dan een mooie toevoeging zijn. Zal zo wel even een intro topic maken

Verstuurd vanaf mijn PLK-L01 met Tapatalk

heel graag even intro en uiteraard graag wat mooie plaatjes van die mooie optima plaatsen zijn we gek op hier  :-)  :-)

Aanwezig ( tenzij het pokke weer is :P:boat:  :osama:

• Like 1

Vandaag de Rio naar de detailer gebracht. Nu maar hopen dat ik hem tot zondag een beetje schoon kan houden.

dd60a786ffba194d4ee112ea0f473a82.jpg

779831de2d63e7f4721de05a4156086f.jpg

• Like 1

Ziet er goed uit! Ik zie wel een hele donkere wolk aankomen! :P

Staat weer goed in de wax, dus vuil zal er nu wel zo vanaf glijden.

• Like 1

Wat kost nou zoiets? 

Poetsen exterieur doen ze voor €80,-

• > Handmatig wassen en drogen van de auto
  • > Reinigen velgen en wielkasten
  • > Reinigen van motorcompartiment
  • > Lak vrij maken van teer/vliegroest
  • > Clayen van de lak bij overige vervuiling
  • > Polijsten van de lak
  • > Aanbrengen hoogwaardige wax (lakverzegeling als optie)
  • > Op kleur brengen van kunststof delen
  • > Ramen van binnen en buiten reinigen

Bekijk video: https://youtu.be/3kyFNvmbkXI

• Like 1

Poetsen exterieur doen ze voor €80,-

• > Handmatig wassen en drogen van de auto
  • > Reinigen velgen en wielkasten
  • > Reinigen van motorcompartiment
  • > Lak vrij maken van teer/vliegroest
  • > Clayen van de lak bij overige vervuiling
  • > Polijsten van de lak
  • > Aanbrengen hoogwaardige wax (lakverzegeling als optie)
  • > Op kleur brengen van kunststof delen
  • > Ramen van binnen en buiten reinigen

Bekijk video: https://youtu.be/3kyFNvmbkXI

En waar zitten zij?

Almere .. ze bestaan al 27 jaar en poetsen o.a. voor:

De Mercedes, BMW, Audi, VW, skoda, kia, Citroën, Volvo, Suzuki, Ford, Peugeot, en Hyundai dealer in Almere.

zo ook voor Athlon, SIXT, en Hertz.

En natuurlijk voor particulieren. :-)

Het adres is:

Alja Cleaning Services B.V.

De Huchtstraat 4

1327 EE Almere

Telefoon:036-5333776

http://aljaautopoetsbedrijf.nl/

• Like 4

Luilak....!

Luilak....!

Voor dit bedrag wil graag uitgemaakt worden voor luilak, hier kan je het bijna niet zelf voor doen. :clown:

• Like 2

Voor dit bedrag wil graag uitgemaakt worden voor luilak, hier kan je het bijna niet zelf voor doen. :clown:

Geen luilak maar Slimmerik   :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 3

Hij is in ieder geval significant witter dan wit....heftig!!

69971c658e24e5253a20dd418ddd0855.jpg

Maak jij nou echt een compliment over de witheid van mijn Rio...heftig!!

Of lees ik dat in al mijn positiefitijd weer eens verkeerd.

• Like 2

Die positiviteit is er dan ingeslopen....sorry!

• Like 1

je word soft :wink:

• Like 1

833c97a2c458ea5f88f4f9267cc396e3.jpg

Maak jij nou echt een compliment over de witheid van mijn Rio...heftig!!

Of lees ik dat in al mijn positiefitijd weer eens verkeerd.

Ja dat heb ik ook een beetje..

Deze is te hebben.

Al kunnen de meeuwen nog veel witte roet in het eten gooien.

Ik heb nog een halve Gallon Speed Wipe staan. Dus met de witte roet maak ik ook zo korte metten.

0eaacb9a214eb3297062473bf073a3fc.jpg

• Like 1

Voorproeven op de meeting voor zondag!  :winkiss:

Voorproeven op de meeting voor zondag!  :winkiss:

Da's meer de skeve wielen freeks/club.

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By Binky
      Aanjager wekt af en toe niet ,soms dagen wel en dan plotseling gaat hij niet aan.
      Als ik de auto uit zet en na een tijdje weer start doet hij het weer 
    • By Beast Mode on
      Goedemiddag,

Mijn vrouw heeft een kia picanto uit 2016 met alleen zo'n sigaretten plug en een radio met alleen een cd speler. Nu zie ik op internet van die USB modules van een andere kia picanto. Zou ik die gewoon kunnen inbouwen en kan mijn vrouw dan via een usb stick muziek luisteren?
    • By AJ_kiapicanto
      Ik heb het volgende proleem met mijn Kia Picanto uit 2016:
      Laatst reed ik op een 80km weg (cruise control) en uit het niets viel de auto uit. Vervolgens kon ik bij stilstand de auto gewoon weer starten zonder problemen(geen haperende motor).
      Vervolgens is dit probleem weken niet meer voorgekomen en begon ik te twijfelen of ik niet per ongeluk iets raars had gedaan waardoor het gebeurde, maar de laatste paar weken is het weer 3x voorgekomen.
      Wat me nu opgevallen is, is dat het wel altijd gebeurt als ik een vaste snelheid aanhoudt (cruise control). Ik weet niet of dit van belang is, maar het probleem heeft zich nu al een aantal keer voorgedaan en de garage heeft met het uitlezen niks kunnen vinden.
      Dit gebeurd elke keer op dezelfde weg (woon-werkverkeer), als ik rond de 70-80 km per uur rij, wat natuurlijk best gevaarlijk kan zijn met veel verkeer. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
      Thanks voor jullie hulp!
    • By ff4266
      Hallo,

Ik heb 2 nieuwe voorbanden nodig, en ben even benieuwd wat anderen er van vinden.
      Ik heb zelf geen rij ervaring met Hankook, maar deze bied de dealer mij dus aan(zelfde als wat er nu onder zit, ik heb de auto recent, 2 banden zijn versleten), tegen een best wel knalhoge prijs van 280 euro inclusief montage.

Ik dacht, laat ik eens verder shoppen, voor dat geld kun je volgens mij wel beter krijgen, aangezien Hankook nou ook weer niet nummer 1 is. Zo kom ik uit op Vredestein Sportrac 5 voor 185 euro inclusief montage! Dat scheelt bijna 100 euro voor een volgens mij betere band.

Wat zijn de ervaringen bij jullie met Hankook banden, danwel de Vredestein banden? Zou ik beter voor Hankook kunnen gaan? Ik vind het toch zonde dat de dealer er zoveel voor rekent. Ik gun ze best wat te verdienen, maar dat gaat me wel wat te ver..

Groet!
    • By Smart
      Hallo forummers,
      We zullen ons even opnieuw aan jullie voorstellen, vooral ook voor de vele nieuwelingen op het forum die er de laatste tijd zijn bijgekomen. Het forum groeit namelijk enorm.
      De laatste jaren is het ledenaantal enorm gestegen. Kia timmert aan de weg met haar aansprekende modellen en dat heeft zijn positieve weerslag op de aanwas van leden op het forum. Je merkt ook dat wanneer er een nieuw model Kia op de markt komt, nieuwe leden zich melden en topic na topic openen, om met elkaar te communiceren over van alles. Dat is een goede zaak!
      Als kleine groep hebben wij gemeend voor de belangen van de Kia rijder op dit forum op te komen. Zes jaar geleden (2010) hebben wij daartoe de KCG (KiaContactGroep) in het leven geroepen. Met toch wel redelijk succes hebben wij in de afgelopen jaren de belangen van onze forummers behartigd bij KMNL (Kia Motors Nederland), de importeur.
      Twee jaar geleden is er voor het laatst een wisseling geweest van een nieuw lid. We zijn compleet. De kracht van het geheel zit 'm niet in de aantallen, maar in de manier waarop je elkaar kunt versterken/completeren. Op de achtergrond maken wij ook nog weleens gebruik van kennis en kunde van de 'oude' leden. Temeer ook omdat zij de achtergronden en precieze gang van zaken vaak nog helder op het netvlies hebben staan.
      Wie zijn wij?
      Smart, Specialmade, mika kjelld en Warmentuuter. Wij zijn als forummers een redelijke dwarsdoorsnee van het forum. Onze interesses spreiden zich uit over het gehele forum en wij discussiëren er net zo hard op los als jullie forummers.
      Wat doen wij?
      Wij registreren problemen op het forum. De problemen moeten van algemene aard zijn en de problemen kunnen niet door tussenkomst van de dealer worden opgelost. Dan zijn wij ervoor deze problemen (gebundeld) voor te leggen aan KMNL. Niet altijd kan een probleem zondermeer worden opgelost. Het eenmalig onder de aandacht brengen van een probleem bij KMNL is niet altijd voldoende. Wij moeten soms ook meermaals aandacht voor het onderwerp blijven vragen om enig resultaat te boeken. Daarnaast, af en toe volstaat dan weer een opmerking of mededeling om een probleem snel opgelost te krijgen. Wij doen dit belangeloos voor jullie, in onze vrije tijd en pro deo.
      Een aantal keer per jaar zitten wij met het management rond de tafel op het hoofdkantoor van Kia Nederland in Breukelen. Middels een verslag ná ons overleg met KMNL, houden wij jullie op de hoogte van hetgeen is besproken en afgesproken.
      Daarnaast hebben wij met enige regelmaat rechtstreeks mailcontact met individuele managementleden.
      Heb je vragen? Stel ze ons gerust!
      Met vriendelijke groet,
      Namens de KCG,
      Smart
      Specialmade
      mika kjelld
      Warmentuuter (gedoogd lid)
  • Create New...