Preston Geplaatst 2 Juni, 2016 Geplaatst 2 Juni, 2016 Het begint er op te lijken dat ik de meeting kan bezoeken zo rond 1 uur. Maar de Optima is zowel binnen als buiten knap smerig en er zal een hond op de achterbank zitten..... mag ik dan wel aanschuiven? Of heeft de organisatie bij de ingang van parkeerterrein wat wulpse dames staan die ff zuigen en er een doekje overheen halen?
bigwade Geplaatst 2 Juni, 2016 Geplaatst 2 Juni, 2016 Het begint er op te lijken dat ik de meeting kan bezoeken zo rond 1 uur. Maar de Optima is zowel binnen als buiten knap smerig en er zal een hond op de achterbank zitten..... mag ik dan wel aanschuiven? Of heeft de organisatie bij de ingang van parkeerterrein wat wulpse dames staan die ff zuigen en er een doekje overheen halen? Er zit een ANAC op je route. http://tinyurl.com/jsk9puw Met gratis zuigen als happy end. .
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Juni, 2016 Geplaatst 2 Juni, 2016 Of heeft de organisatie bij de ingang van parkeerterrein wat wulpse dames staan die ff zuigen en er een doekje overheen halen? Speciaal voor Preston.
Preston Geplaatst 2 Juni, 2016 Geplaatst 2 Juni, 2016 Speciaal voor Preston. Ben bang dat ik dan "per ongeluk" de verkeerde afslag neem Lourens
Raymond GT-Line Geplaatst 3 Juni, 2016 Geplaatst 3 Juni, 2016 Ik moet nog aardig aan de slag om de GT toonbaar te maken, na een weekje IJmuidense haven hebben de meeuwen behoorlijk wat sporen achter gelaten. Maar hij zal blinken Zondag! 1
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 Juni, 2016 Geplaatst 3 Juni, 2016 Die van mij is afgelopen maandag nog helemaal professioneel gepoetst .... Maar ik mag hem alweer wassen. (ja ja wit heeft ook een nadeel)
Raymond GT-Line Geplaatst 3 Juni, 2016 Geplaatst 3 Juni, 2016 Maar ik mag hem alweer wassen. (ja ja wit heeft ook een nadeel) Maar blijft de mooiste kleur Lourens!
Wimis on Geplaatst 3 Juni, 2016 Geplaatst 3 Juni, 2016 Ik doe wel weer een Anacje vooraf Dat zuigen aan het eind ...........
vengafan Geplaatst 3 Juni, 2016 Geplaatst 3 Juni, 2016 Als mijn been mee werkt kom ik miss nog met mevr Vengafan ff buurten ( en nee kom niet lopend)
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juni, 2016 Geen idee maar als het net zo druk is als vorig jaar dan een stuk of 70 à 80 en dat is dan de Hyundai mensen niet mee gerekend Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
steevo2184 Geplaatst 4 Juni, 2016 Geplaatst 4 Juni, 2016 Nice! Nou ben benieuwd. Vandaag Flying Dutch. Morgen ochtend vroeg op, ff poetsen en richting de Meern. Is er een optima hoekje
Smart Geplaatst 4 Juni, 2016 Geplaatst 4 Juni, 2016 Ja, dat is de gedoogdenplek....voor hun optima(al).
Gast william88 Geplaatst 4 Juni, 2016 Geplaatst 4 Juni, 2016 ik kom niet aan poetsen toe helaas. ik zal hem morgenochtend ff zo goed mogelijk wassen voor vertrek naar de meern, meer kan ik ff niet doen helaas!
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Juni, 2016 Geplaatst 4 Juni, 2016 Ach ik neem nog wel het een en ander mee om hem waterloos te wassen. En je kan hem evt morgen bij de texaco waar we verzamelen door de wasstraat trekken (alle programma's zijn daar nu €5) Die van mij is zoals je heb kunnen lezen maandag helemaal gepoetst. Vandaag nog even op de hand gewassen. En morgen op de meeting even af detailen.
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Juni, 2016 Geplaatst 4 Juni, 2016 Geen idee maar als het net zo druk is als vorig jaar dan een stuk of 70 à 80 en dat is dan de Hyundai mensen niet mee gerekend Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Is er al iets vernomen of onze zuiderburen weer komen.
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juni, 2016 Ik geloof dat er daar ook weer een groepje van komt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aanbevolen Berichten