Ga naar inhoud

Moter Slaat niet aan


RobinPells

Aanbevolen Berichten

Beste mensen,

 

ik heb een Kia Picanto bouwjaar 2008 Benzine 1.0

Nu is geval dat de auto onder het rijde op de snelweg op eens geen gas meer kon geven eb de auto langzaam stil is gevallen naast de snelweg.

Nu heb ik al aantal dingen gecontroleerd de moter krijgt vonken van de bougies.

Ik heb alles los gehaald nu blijkt dat de injectoren geen benzine spuit. ik heb de benzine leiding al los gehad en gestart deze geeft wel benzine na de injectoren.

Ik heb met spanningzoeker bekijken en er staat stroom op 1 van de contact punten na elke van de injectoren. 

Ik heb er een uitleeskast aan gehangen, deze vind geen fout meldingen.

Zou iemand mij enige idee kunnen geven wat misschien de oorzaak kan zijn of deze probleem ook eens heeft gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zit er aan de overgang van de leiding naar de inspuitrail geen filter dat nu verstopt is? Geen ervaring met dit type Picanto, maar ik weet van andere auto's dat ze dit hebben.

En mocht het idd een verstopt filter zijn, kijk dan ook het aanzuigfilter in de tank even na

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...