Snipes27 Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Hoi Ik zal mij even voorstellen op het forum. Ik ben sinds een week in het bezit van een Kia Naar lang zoeken een hele mooie Sportage gevonden uit 2010. Betreft een Kia Sportage 2.0 benzine CVVT X-ecutive Plus First Edition 80.000 km Panoramadak navigatie en achteruitrijcamera. Vergeleken met mijn vorige auto Seat toledo een flinke stap vooruit. Hoop hier nog vele km mee te rijden. Van de zomer naar zuid Frankrijk. Kan ik hem gelijk goed testen haha. Hopelijk zal het verbruik meevallen. Ik zag het metertje heel snel verschuiven ....... Als ie gemiddeld 1 op 10.5 rijd ben ik al tevreden. We gaan het zien. Rijd in ieder geval super !!!!! Quote
Guest Vitara 2 Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Hallo snipes27,Welkom op het forum, en wat een mooie SP3 hebben jullie aangeschaft. Het verbruik hangt natuurlijk ook heel er van het rechter voetje af Maar plezier en bekijks zal je iig wel hebben met je nieuwe aanwinst.Groet,Lourens Quote
Guest GreyGriffin Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Hallo snipes27, Welkom hier! Gefeliciteerd met de aanschaf van de Sportage, hij ziet er goed uit. Waar ga je van de zomer heen in Zuid-Frankrijk? Naar de Provence of de Gard? Hoe dan ook, dat wordt vast een aangename vakantie. Quote
Martijn sportage Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Ik heb zelf ook een 2 liter en 1:10 is te doen als ik mee inhoud Quote
Snipes27 Posted March 26, 2016 Author Posted March 26, 2016 Hoi We gaan naar de Dordogne.... Alleen nog even een dakdrager en een dakkoffer zoeken. Dan zijn we er helemaal klaar voor. Tom Tom ook maar even aangeschaft. Ondanks nieuwste kaartupdate in de Sportage zijn de kaarten helaas nog te oud. Maar bekend probleem las ik al in het forum. Quote
Guest GreyGriffin Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Aha, de Dordogne. Hele mooie streek, ga vooral even kijken in het noordelijke deel (Périgord). Wat je keus voor de TomTom betreft ben ik het helemaal met je eens. Vier keer per jaar gratis kaartverversingen, die je zelf makkelijk kunt invoeren. Ik rijd n mijn Pica ook rond met een TT. Quote
Recommended Posts