Mandragore Geplaatst 27 April, 2016 Geplaatst 27 April, 2016 Hoi, Ondanks ons voornemen om enkele weekenden verschillende modellen van verschillende merken te testen was het de eerste dag al duidelijk. Het werd een Rio. Na een selectie op kleur, uitrusting, kilometers en prijs genieten we sinds december 2015 van onze Rio uit 2014. Gr. Mandragore Quote
Proceed Frankie Geplaatst 27 April, 2016 Geplaatst 27 April, 2016 Prima keus! Afgelopen weekend na 4 heel fijne jaren samen toch afscheid genomen van mijn RIO. Hoop dat hij ook weer een goed baasje vind. Veel plezier en fijne kilometers toegewenst! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 28 April, 2016 Geplaatst 28 April, 2016 Hallo Mandragore, Welkom op het forum, en ik als Rio rijder kan natuurlijk alleen maar zeggen TOP keuze. Ben wel nieuwsgierig welke kleur en uitvoering het geworden is. Ikzelf rij ook in een Rio uit 2014. En wel een witte Business Line Groet, Lourens Quote
Mandragore Geplaatst 29 April, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 April, 2016 Hallo Mandragore, Welkom op het forum, en ik als Rio rijder kan natuurlijk alleen maar zeggen TOP keuze. Ben wel nieuwsgierig welke kleur en uitvoering het geworden is. Ikzelf rij ook in een Rio uit 2014. En wel een witte Business Line Groet, Lourens Die van ons is ook wit. Een 1.2 met plus pack en Eisen 15" velgen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 April, 2016 Geplaatst 29 April, 2016 Mooie kleur En een plus pack is nagenoeg gelijk aan de Businnesline van mij. Heel veel plezier van jullie mooie witte rio Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.