Ron Penguin Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 ehhhh, vraagje, wat vinden we van de Niro? 1 Quote
Derrek Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 ehhhh, vraagje, wat vinden we van de Niro? Prachtig hoor! Heb er een besteld.. 2 Quote
olympus Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 Ik geniet er echt van de eerste paar dagen dat ik hem heb, ben nog van alles aan het uitvinden maar dat gaat vast wel lukken. Quote
Ron Penguin Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 Ik geniet er echt van de eerste paar dagen dat ik hem heb, ben nog van alles aan het uitvinden maar dat gaat vast wel lukken. Kan ook niet wachten. Als het goed is komt ie dit weekend aan in Rotterdam. Ik heb het instructieboekje alvast maar gelezen 1 Quote
bigwade Geplaatst 22 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2016 Zielig hoor, die rokers..... Dragen enorm bij aan de samenleving ! Krankzinnige accijnzen, ze leven een stuk korter (tel uit je winst) en zijn best gezellig in de omgang. Komen ook nog eens buiten in de frisse lucht, dus wat wil je nog meer. Een beetje roken zou de optimale balans zijn. Ben er mee bezig, haha ! . 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 ehhhh, vraagje, wat vinden we van de Niro? Nou die rookt als Hybride natuurlijk een stuk minder Quote
bigwade Geplaatst 22 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2016 Nou die rookt als Hybride natuurlijk een stuk minder Dat weten we nog niet.. Quote
bigwade Geplaatst 22 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2016 Prachtig hoor! Heb er een besteld.. Ah, vertel ! Kan het in de andere topics even niet vinden... Quote
bigwade Geplaatst 22 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2016 En Oh Oh Derrek ga eens teruglezen wat je allemaal over deze auto hebt gepost.... Wijsheid komt per maand lijkt het. Maar.. we kijken vooruit ! Veel plezier met je tuut. 1 Quote
Derrek Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 Ah, vertel ! Kan het in de andere topics even niet vinden... Humor hoor. Quote
bigwade Geplaatst 22 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2016 Humor hoor. Nee serieus, ik kan in andere Niro topics niks vinden dat je deze auto hebt besteld of ik moet blind zijn. Quote
Derrek Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Nee serieus, ik kan in andere Niro topics niks vinden dat je deze auto hebt besteld of ik moet blind zijn. Da laatste ben ik bang voor. http://www.kiaclub.nl/topic/19354-kia-niro-testdrives-lelystad/page-13?hl=niro Gepost 6 augustus 2016 - 10:49 Quote
olympus Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Kan ook niet wachten. Als het goed is komt ie dit weekend aan in Rotterdam. Ik heb het instructieboekje alvast maar gelezen boekje zei je, haha dat is echt een dik boekwerk geworden. 2 Quote
ludoke Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 boekje zei je, haha dat is echt een dik boekwerk geworden. Ik heb bij mijn Cee'd zo een 5 kilo papier gekregen ,Nederlands instructie boek van 4 cm dik,een boekje over de nav,onderhoudsboekje ,een volledige handleiding in Frans 4 cm dik die in de koffer bid de verbanddoos zat en dan nog 4 cm dik in alle talen.!!! Van papier besparing en milieu gesproken. 1 Quote
Vfrood Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Gelukkig komen je dashboard en deurpanelen uit Oude Pekela Gemaakt van hennep dat rond deze tijd weer van de akkers wordt gehaald Quote
bigwade Geplaatst 24 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Augustus, 2016 Da laatste ben ik bang voor. http://www.kiaclub.nl/topic/19354-kia-niro-testdrives-lelystad/page-13?hl=niro Gepost 6 augustus 2016 - 10:49 Al dat witte licht, dat moet het geweest zijn @Wim, neem maar een schep mee, misschien kun je helpen.. Quote
Wimis on Geplaatst 24 Augustus, 2016 Geplaatst 24 Augustus, 2016 Al dat witte licht, dat moet het geweest zijn @Wim, neem maar een schep mee, misschien kun je helpen.. Ja okee........... maar dat is dan een Gadget in plaatst van een update Quote
arjan gt Geplaatst 28 Augustus, 2016 Geplaatst 28 Augustus, 2016 Staat een test met de Kia niro in de Autovisie. Ps een zeer net verbruik liet de Niro daar zien. Staat in de Autoweek een test met de Sportage 4. Ik zou zeggen veel lees plezier. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Derrek Geplaatst 28 Augustus, 2016 Geplaatst 28 Augustus, 2016 Staat een test met de Kia niro in de Autovisie. Ps een zeer net verbruik liet de Niro daar zien. Staat in de Autoweek een test met de Sportage 4. Ik zou zeggen veel lees plezier. Dank je. Eindelijk weer eens bruikbare informatie op dit forum!. De Autoweek heb ik gelezen; morgen de Autovisie even halen . Quote
Specialmade Geplaatst 28 Augustus, 2016 Geplaatst 28 Augustus, 2016 Dank je. Eindelijk weer eens bruikbare informatie op dit forum!. De Autoweek heb ik gelezen; morgen de Autovisie even halen . Wil je dat verslag van Autovisie misschien ook even op de site zetten? Grtz. Specialmade Quote
Wimis on Geplaatst 28 Augustus, 2016 Geplaatst 28 Augustus, 2016 http://autovisie.nl/2016/08/magazine/dubbeltest-kia-niro-vs-nissan-qashqai/ http://www.autoweek.nl/model/kia/sportage 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 28 Augustus, 2016 Geplaatst 28 Augustus, 2016 Conclusie Autovisie: De Qashqai is een goede auto. Maar de Niro is beter. Quote
Derrek Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Conclusie Autovisie: De Qashqai is een goede auto. Maar de Niro is beter. Beetje flauw, het einde van de film verklappen.. Quote
Specialmade Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Beetje flauw, het einde van de film verklappen.. Hoezo...... dat is toch al bekend voordat je het filmpje gezien hebt. . Grtz. Specialmade 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Is hetzelfde als bij The Titanic verklappen dat het schip zinkt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.