Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik ben op zoek naar een tekhaak die zo min mogelijk het esthetische achterwerk van m'n SPIII om zeep helpt. Ik kijk dan voral naar afneembare trekhaken, doch vind ik amper foto's van zo'n gemonteerd systeem (al dan niet met de trekhaak-bol erop gezet).

De nige die ik vond is deze (meer ben niet zeker dat dit wel een trekhaak betreft, je ziet bijna niets; wat wel perfect zou zijn):

image_url-4823-1313259295.jpg

Heeft iemand daar pic's van voor me?

Ps: Ik heb net dezelfde skidplate als de SPIII op bovenstaande foto (mogelijks kan dit ook voor "issues" zorgen).

Thanks.

Grtz,

Geplaatst

Zojuist even een foto'tje gemaakt. Thule afneembare trekhaak, originele skidplate.

Gr.

Arjan

post-3623-0-72582500-1471505337_thumb.jpg

Geplaatst

Zojuist even een foto'tje gemaakt. Thule afneembare trekhaak, originele skidplate.

Gr.

Arjan

Wow, dat ziet er piekfijn uit (ik had bang dat ze in m'n skidplate zouden gaan snijden of dergelijke)! Wat heeft je dat gekost en heb je dat bij de KIa garage laten monteren?

Grtz,

Geplaatst

Trekhaak bij aanschaf bij de dealer laten plaatsen, skidplates zijn in mijn geval later geplaatst. Dit zal echter geen verschil maken, want de trekhaak bevestiging zit achter, lager dan de skidplate.

Ik vond het ook erg mooi geworden en nu nog steeds, ruim 5 jaar verder.

Stond indertijd voor ca. EUR 1000 op de factuur, korting in de deal verwerkt op de inruil, aanschaf van de auto.

Ik denk dat je bij de dealer nog steeds ca. EUR 1000 betaald. Heb je wel een mooie afneembare trekhaak van Thule, met afdekplaatje voor als de kogel afgenomen is. Kan vast goedkoper, maar dit is in ieder geval helemaal af.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...