xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Gelukkig weten we na 20 posten dat het om een picanto gaat. nee 41 3
Smart Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ok, duidelijk nu. Actie morgen! ......inmiddels 3 pagina's verder! Blijft een picant(o) verhaal...
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 is dit overigens het nr van kia nl ? Contact met Kia Voor het beantwoorden van overige vragen staan de medewerkers van onze Customer Service voor u klaar. Via het contactformulier kunt u uw vraag stellen aan de medewerkers van de Customer Service van Kia Motors Nederland B.V. Wij streven ernaar uw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Tevens is de afdeling Customer Service van Kia Motors Nederland B.V. telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:00 via 0888 - 542 542 (0888 - KIAKIA)
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Wat wil je nu met zo een verhaal? Ik geef al van in begin aan dat het raar is en blijkbaar ben ik niet de enige!!! wou wete hoe het zat met vervang vervoer en waarom kerketuinen kia dealer mij niet wilt helpe daarmee en of ik daar recht op had of niet
ludoke Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Enne bobine,dat is een lang vervlogen delco verhaal. Elke moderne benzine motor heeft die op elke bougie.
bigwade Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ah, een Picanto.. zeker een zwarte, die hebben hele slechte bobines, de witte niet. 4
Ron Penguin Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ah, een Picanto.. zeker een zwarte, die hebben hele slechte bobines, de witte niet. Kleur Kleur Zwart Tweede kleur -
Ron Penguin Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ah, een Picanto.. zeker een zwarte, die hebben hele slechte bobines, de witte niet. Uhhh, als ik quote draait ie de kleuren om 1
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ah, een Picanto.. zeker een zwarte, die hebben hele slechte bobines, de witte ni il is zwart dus het ligt niet aan de bobine
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 nee jullie moeten niet zo snel gaan dat hou ik niet meer bij op mijn leeftijd ja
Crum Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Duidelijk verhaal dus, Je koop je auto aan de andere kant van het land omdat die daar wat goedkoper is. Onderweg krijg je pech en wordt de auto afgesleept naar de dichts bijzijnde dealer. Deze dealer heeft zn planning waarschijnlijk al voor een aantal weken volstaan omdat de vakantieperiode net voorbij is. Jij komt tussendoor, de dealer ziet in dat dit niet een gevalletje is van 'ff' een sensortje vervangen, en kijkt wanneer hij jou kan helpen. Omdat hij zn planning al deels heeft, duurt dat gewoon langer. Daarnaast, je hebt elders je auto gekocht, en zal ook na de reparatie niet meer bij de dealer komen voor je onderhoud. Hij mag enkel even je garantie probleem oplossen (waar hij ook niks zal aan verdienen). Moet de dealer dan zn vaste klanten opzij schuiven voor jou? Ik snap je frustratie wel, maar ik snap ook de andere kant van het verhaal. Over je vraag over vervangend vervoer kan ik niks zinigs zeggen, maar bovenstaande moest k wel ff kwijt. 2
Ron Penguin Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ah, een Picanto.. zeker een zwarte, die hebben hele slechte bobines, de witte niet. Allert blijven.. Maar wit wil je eigenlijk niet 3
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Wel eens een witte bobine gezien ? niet echt wit gebroken wit zwart blauw rood en groen
Murcielaygo Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 wou wete hoe het zat met vervang vervoer en waarom kerketuinen kia dealer mij niet wilt helpe daarmee en of ik daar recht op had of niet Je verhaal is nu duidelijk; je hebt het immers in dit topic nu zo'n zes keer in meerdere stukken verteld. Auto kopen in Groningen snap ik niet; moet wel HEEL veel gescheeld hebben, maar doet er niet toe, want als ik verhuis hoef ik ook niet naar mijn oude woonplaats/dealer voor garantie of service. Wat ik niet snap is waarom de auto naar Den Haag is gesleept als jij in R'dam woont; ook in Rotjeknor zit een Kia-dealer. Toch? Dat je er zelf niet heen mocht rijden snap ik, maar waarom niet slepen? Garantie geeft Kia, VIA de dealer. Jij gaat naar de dealer en als het garantie is sturen zij de rekening naar KiaNL. Dus echt, bel KiaNL en post daarna in ECHT Nederlands je verhaal hier. In 1 (één) bericht. Typ het desnoods eerst in Word en laat er de spellingscorrectie op los voordat je de tekst knipt en plakt in het forum. Want DAT is wat mensen irriteert; ze willen je helpen, maar het in nauwelijks te begrijpen waar je hulp bij nodig hebt! Enne, ook een Porsche, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Bugatti of noem nog maar een paar dure merken kan er binnen korte tijd de brui aan geven. Dat is techniek. Niet leuk, maar niks specifiek Kia... 1
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Je verhaal is nu duidelijk; je hebt het immers in dit topic nu zo'n zes keer in meerdere stukken verteld. Auto kopen in Groningen snap ik niet; moet wel HEEL veel gescheeld hebben, maar doet er niet toe, want als ik verhuis hoef ik ook niet naar mijn oude woonplaats/dealer voor garantie of service. Wat ik niet snap is waarom de auto naar Den Haag is gesleept als jij in R'dam woont; ook in Rotjeknor zit een Kia-dealer. Toch? Dat je er zelf niet heen mocht rijden snap ik, maar waarom niet slepen? Garantie geeft Kia, VIA de dealer. Jij gaat naar de dealer en als het garantie is sturen zij de rekening naar KiaNL. Dus echt, bel KiaNL en post daarna in ECHT Nederlands je verhaal hier. In 1 (één) bericht. Typ het desnoods eerst in Word en laat er de spellingscorrectie op los voordat je de tekst knipt en plakt in het forum. Want DAT is wat mensen irriteert; ze willen je helpen, maar het in nauwelijks te begrijpen waar je hulp bij nodig hebt! Enne, ook een Porsche, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Bugatti of noem nog maar een paar dure merken kan er binnen korte tijd de brui aan geven. Dat is techniek. Niet leuk, maar niks specifiek Kia... ik zit op school in den haag vandaar het gebeurde op de snelweg
Murcielaygo Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Centraal houden svp! Je bent gefrustreerd, dat snap ik, maar zo kunnen we je echt niet helpen!
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 na de reacties hier snap ik jammer genoeg niet waarom rick van kerketuineweg kia myn geen vervangend vervoer wilt geve terwijl er ik recht op zou hebbe tijdens de reparatie periode dat vind ik een trieste zaak mocht ik daar zeker recht op hebben
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Duidelijk verhaal dus, Je koop je auto aan de andere kant van het land omdat die daar wat goedkoper is. Onderweg krijg je pech en wordt de auto afgesleept naar de dichts bijzijnde dealer. Deze dealer heeft zn planning waarschijnlijk al voor een aantal weken volstaan omdat de vakantieperiode net voorbij is. Jij komt tussendoor, de dealer ziet in dat dit niet een gevalletje is van 'ff' een sensortje vervangen, en kijkt wanneer hij jou kan helpen. Omdat hij zn planning al deels heeft, duurt dat gewoon langer. Daarnaast, je hebt elders je auto gekocht, en zal ook na de reparatie niet meer bij de dealer komen voor je onderhoud. Hij mag enkel even je garantie probleem oplossen (waar hij ook niks zal aan verdienen). Moet de dealer dan zn vaste klanten opzij schuiven voor jou? Ik snap je frustratie wel, maar ik snap ook de andere kant van het verhaal. Over je vraag over vervangend vervoer kan ik niks zinigs zeggen, maar bovenstaande moest k wel ff kwijt. die meneer vandaar was heel vriendelijk hy zei als er iets is help ik je heel graag de dealer die ik belde in rotterdam zei tegen mij neem contact op waar je hem heb gekocht want de dealer in rotterdam geeft al1 een auto mee als je hem bij de dealer in rdam heb gekocht beetje krom allemaal...
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 morge post ik verder als dat lukt wil dit wel graag goed afhandelen en dat we hier van kunne leren
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 ik heb je topics samen gevoegd graag 1 onderwerp op 1 plek houden anders word het een allegaartje
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 Duidelijk verhaal dus, Je koop je auto aan de andere kant van het land omdat die daar wat goedkoper is. Onderweg krijg je pech en wordt de auto afgesleept naar de dichts bijzijnde dealer. Deze dealer heeft zn planning waarschijnlijk al voor een aantal weken volstaan omdat de vakantieperiode net voorbij is. Jij komt tussendoor, de dealer ziet in dat dit niet een gevalletje is van 'ff' een sensortje vervangen, en kijkt wanneer hij jou kan helpen. Omdat hij zn planning al deels heeft, duurt dat gewoon langer. Daarnaast, je hebt elders je auto gekocht, en zal ook na de reparatie niet meer bij de dealer komen voor je onderhoud. Hij mag enkel even je garantie probleem oplossen (waar hij ook niks zal aan verdienen). Moet de dealer dan zn vaste klanten opzij schuiven voor jou? Ik snap je frustratie wel, maar ik snap ook de andere kant van het verhaal. Over je vraag over vervangend vervoer kan ik niks zinigs zeggen, maar bovenstaande moest k wel ff kwijt. hoelang mag het duren ? ik ben me auto al 1 a 2 weken kwijt nu al 1 week raymond ze versnelling was al in 3 dage gefixed bij mij is na 2 dagen niet eens een diagnose van wat het probleem is vakantie op niet , dan zou ik graag op 1 of ander manier een kia dealer wille benadere die er wel tijd voor hebt maar ook die wimpele mij af zoals in rotterdam
Ricardo12 Geplaatst 21 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2016 ik heb je topics samen gevoegd graag 1 onderwerp op 1 plek houden anders word het een allegaartje oke bedankt heb het gepost in dit forum en in kennismaking / voorstellen dacht ik ook
Aanbevolen Berichten