Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Sinds vanmorgen branden er 2 lampjes in het dashboard wie kan mij vertellen wat dit is en wat ik er aan kan doen? Lijkt mij te maken te hebben met de abs oid 691ddf4dfc69d764153f73f7b2434abc.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hill assist en ESP volgens mij. Links onder je stuur zitten de knopjes om ze uit te zetten

Hill assist uit en ESP aanzetten. :-)

beide lampjes gaan dan uit.

Geplaatst

Ik denk dat hij perongeluk de knopjes heeft ingedrukt.

Wel even schrikken als je niet weet waar ze voor zijn en ze "ineens" gaan branden :)

Geplaatst

Ik kon net drukken op de knopjes wat ik wilde maar ze gingen niet uit, paar korte stukjes gereden gingen ze nog niet uit. Bezoek gedaan van 1,5 uur en ze waren uit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Waarschijnlijk soms weigerende remlichtschakelaar. Lampjes zijn van de down hill assist en de esp. Beide systemen gebruiken het signaal van de remlichtschakelaar. Als dit signaal niet goed doorkomt geven beide systemen een foutmelding. Waarschijnlijk werken vaak de remlichten dan nog wel omdat deze schakelaar bestaat uit een dubbele schakelaar. Digitale deel voor de esp etc weigert dan. Is een terugroep campagne voor om een nieuwe schakelaar te monteren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...