Edbo Geplaatst 2 November, 2016 Geplaatst 2 November, 2016 Goedemorgen, Sinds vanmorgen branden er 2 lampjes in het dashboard wie kan mij vertellen wat dit is en wat ik er aan kan doen? Lijkt mij te maken te hebben met de abs oid Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Martijn sportage Geplaatst 2 November, 2016 Geplaatst 2 November, 2016 Hill assist en ESP volgens mij. Links onder je stuur zitten de knopjes om ze uit te zetten Quote
Specialmade Geplaatst 2 November, 2016 Geplaatst 2 November, 2016 Hill assist en ESP volgens mij. Links onder je stuur zitten de knopjes om ze uit te zetten Hill assist uit en ESP aanzetten. beide lampjes gaan dan uit. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 November, 2016 Geplaatst 2 November, 2016 Ik denk dat hij perongeluk de knopjes heeft ingedrukt. Wel even schrikken als je niet weet waar ze voor zijn en ze "ineens" gaan branden Quote
Edbo Geplaatst 2 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2016 Ik kon net drukken op de knopjes wat ik wilde maar ze gingen niet uit, paar korte stukjes gereden gingen ze nog niet uit. Bezoek gedaan van 1,5 uur en ze waren uit Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
bullet Geplaatst 2 November, 2016 Geplaatst 2 November, 2016 Waarschijnlijk soms weigerende remlichtschakelaar. Lampjes zijn van de down hill assist en de esp. Beide systemen gebruiken het signaal van de remlichtschakelaar. Als dit signaal niet goed doorkomt geven beide systemen een foutmelding. Waarschijnlijk werken vaak de remlichten dan nog wel omdat deze schakelaar bestaat uit een dubbele schakelaar. Digitale deel voor de esp etc weigert dan. Is een terugroep campagne voor om een nieuwe schakelaar te monteren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.