JWS Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Dat is dus balen met je nieuwe auto, sterkte ermee Quote
Ron Penguin Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Heel erg balen. Wordt wel weer onzichtbaar gemaakt maar vaak ben je het ' nieuwe' gevoel wel kwijt. Gelukkig geen onbekende dader ... Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk Quote
olympus Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Ontzettend vervelend om het zo te zien Derrek. Maar gelukkig net als wat Ron zegt weet je wie de dader is man. Quote
Derrek Geplaatst 27 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2017 Even langs de auto-EHBO geweest. Bumpers zijn niet op voorraad bij de importeur. Moeten uit Korea komen. Levertijd 2 weken... Maar hij rijdt nog steeds geweldig!! 1 Quote
Wimis on Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Ach, ach........... Gelukkig komt het weer goed ! Quote
xtra40 Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Wtf wow das niet leuk ziet er erger uit dan het is maar toch wat een domper de eerste deuk of kras is het ergste maar dit is totale chaos nou nog 2 weken afzien Quote
Wimis on Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Ik had het met "witte" plakband afgeplakt Quote
Derrek Geplaatst 27 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2017 4 uur geleden zei Wimis on: Ach, ach........... Gelukkig komt het weer goed ! Jazeker!Er is gelukkig geen blikwerk beschadigd. Er komt een geheel nieuwe bumper op met de nieuwe (zilveren) sierstrippen. Heb een zeer goede schadereperateur en spuiter (uit ervaring) dus straks is tie weer helemaal als nieuw. 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Even langs de auto-EHBO geweest. Was de witte tape op? Quote
Specialmade Geplaatst 27 Januari, 2017 Geplaatst 27 Januari, 2017 Derrek, dat is mooi kl%#ten meteen al zo'n schade. Wat Ron zegt je bent het nieuwe gevoel kwijt. Gelukkig zie er straks niets meer van maar het blijft jammer. Buurman een paar rijlessen aanbieden misschien. 1 Quote
wimkia Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 Klote... maar dan komt er een nieuwe bumper op. Dan wel opletten dat de detectoren dan ook wit worden afgespoten.... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 Dit is balen met je nieuwe auto. De buurman parkeert voortaan iets verder. Krijg je nu wel meteen de gemodificeerde achterbumper? Quote
Specialmade Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 20 minuten geleden zei Warmentuuter: Dit is balen met je nieuwe auto. De buurman parkeert voortaan iets verder. Krijg je nu wel meteen de gemodificeerde achterbumper? Gemodificeerde bumper??? Weet jij meer dan ik? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 20 minuten geleden zei Specialmade: Gemodificeerde bumper??? Weet jij meer dan ik? Met de eerste Niro's vervormde de achter bumpers door de uitlaat. Toen is er een stukje geschreven door een forumlid dat er een gemodificeerde bumper zou komen die niet zou vervormen. Quote
Ron Penguin Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 42 minuten geleden zei Warmentuuter: Met de eerste Niro's vervormde de achter bumpers door de uitlaat. Toen is er een stukje geschreven door een forumlid dat er een gemodificeerde bumper zou komen die niet zou vervormen. Dat ging niet over de bumper maar de diffuser. En dat is ondertussen tegengesproken dat die er 'zomaar' gaat komen. Dus Derrek zal een nieuwe bumper krijgen met de (onbeschadigde) diffuser terug geplaatst verwacht ik. 2 Quote
Derrek Geplaatst 2 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2017 17 uur geleden zei wimkia: Klote... maar dan komt er een nieuwe bumper op. Dan wel opletten dat de detectoren dan ook wit worden afgespoten.... Ik heb gelukkig een goede schadehersteller (weet ik helaas uit ervaring) en de nieuwe bumper komt ergens volgende week aan. De nieuwe bumper krijgt dezelfde kleur als de "oude" dus overspuiten van de detectoren is niet nodig; die zijn niet beschadigd en worden overgezet. De nieuwe bumper wordt eerst gespoten en dan op de Niro gemonteerd, net als in de fabriek. Als de nieuwe bumper er op zit dan is de Niro weer zelfs nieuwer dan eerst! Wel wordt ik steeds gevraagd welk paaltje ik geraakt heb....... Quote
Derrek Geplaatst 16 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2017 De nieuwe bumper is aangekomen en vandaag de Niro weer opgehaald. Hij is nu nieuwer dan nieuw!! 5 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.