Rox Geplaatst 20 Juli, 2019 Geplaatst 20 Juli, 2019 3 uur geleden, GreyGriffin zei: Al jaren volg ik de pimpmaster-verrichtingen met veel plezier. Elke keer weer leuk om te bekijken welk project er nu tot een goed einde is gebracht. Ga zo door! En ja, ik ben natuurlijk ook een beetje jaloers, want ik ben geboren met twee linker handen.... Zo herkenbaar @xtra40 je gaat me niet vertellen dat in dat pallet-pakket 2 schijfremmen zitten, toch? Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 Juli, 2019 Zo herkenbaar [mention=5758]xtra40[/mention] je gaat me niet vertellen dat in dat pallet-pakket 2 schijfremmen zitten, toch? Nee hoor on dat pakket zit een complete achter as met de rem schijven er aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 1 Quote
Specialmade Geplaatst 20 Juli, 2019 Geplaatst 20 Juli, 2019 6 uur geleden, xtra40 zei: Nee hoor on dat pakket zit een complete achter as met de rem schijven er aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Weer goed bezig heer Xtra40. Begin alweer een beetje jaloers te worden. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 24 Juli, 2019 Daar de orginele matten zo onwijs slecht van kwaliteit zijn (na 3/4 jaar al een enorm gat er in heb ik me zelf maar verwend met een paar mooie vloermatten 1 Quote
Proceed Frankie Geplaatst 24 Juli, 2019 Geplaatst 24 Juli, 2019 (aangepast) Doe mij maar de originele, wat rustiger aan de oogjes.. overigens nog in geen van mijn Kia’s gaten over overmatige slijtage in de mat, ook niet bij de Rio die ik 4 jaar gereden heb... de Peugeot matten van voor de Kia tijd waren echt veel eerder versleten 24 Juli, 2019 aangepast door Proceed Frankie Quote
xtra40 Geplaatst 28 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Juli, 2019 weer een paar kleine updatjes gedaan niks ernstig 1 Quote
Joey-Rio Geplaatst 28 Juli, 2019 Geplaatst 28 Juli, 2019 Is die Volt meter niet een beetje saai? Die doet niet zo heel veel toch. Stickers zijn wel leuk vind alleen die op de zijkant minder. Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 Juli, 2019 Geplaatst 29 Juli, 2019 Een stroommeter zou IMHO ook leuker zijn, maar die zijn een stuk lastiger (goed en betrouwbaar) in te bouwen dan een spanningsmeter, dus ik snap het wel. Quote
moto Geplaatst 29 Juli, 2019 Geplaatst 29 Juli, 2019 Is de dodehoekspiegel net geplaatst of zie ik iets niet? Quote
xtra40 Geplaatst 29 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 29 Juli, 2019 Is de dodehoekspiegel net geplaatst of zie ik iets niet?Nee de dode hoek spiegel zat er al Maar er staat nu iets in de onderkant van het spiegelglas Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 29 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 29 Juli, 2019 2 uur geleden, Marcel20vt zei: Een extra aansteker nee gewoon een extra 12 volt aansluiting zelfde als rechts maar dan links gemonteerd Quote
xtra40 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2019 zo nu was het tijd om het stuur aan te pakken en meteen mijn midden console ook laten bekleden Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Ben heel erg onder de indruk van het stuur, zeer fraai! Quote
moto Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Ziet er echt mooi uit hoor. Allemaal eigen werk? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2019 Ziet er echt mooi uit hoor. Allemaal eigen werk?Wel zelf alles uit en in de auto gehaald maar het bekleden zelf heb ik door. Experts laten doenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
moto Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Niet goed gelezen. Je hebt de console laten doen zie ik. Het blijft mooi. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Weer een mooi staaltje werk heer Xtra40 1 Quote
JDsigns Geplaatst 12 Augustus, 2019 Geplaatst 12 Augustus, 2019 WOOOUWWW Je hebt mensen die met plezier en liefde hun auto onderhouden en je hebt mensen zoals jij... die hun auto naar een compleet andere dimensie tillen met hun aanpassingen. Netjes hoor! Puur uit nieuwsgierigheid, van welke auto komt de achteras welke als donor heeft gediend voor de schijven af? Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2019 Het is mijn eigen achter as en wiellagers de rest komt van een Kia stonic af das technisch de zelfde auto als de Rio en die heeft wel standaard schijven 1 Quote
JDsigns Geplaatst 12 Augustus, 2019 Geplaatst 12 Augustus, 2019 2 uur geleden, xtra40 zei: Het is mijn eigen achter as en wiellagers de rest komt van een Kia stonic af das technisch de zelfde auto als de Rio en die heeft wel standaard schijven Aah oke duidelijk. Stonic dus.. Gaaf gedaan... Maarre een zoals in een ander topic ook al geopperd... een Ceed 3 zou je perfect staan! (al is het maar dat we het moois als inspiratie af kunnen kijken.) Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2019 2 uur geleden, JDsigns zei: Aah oke duidelijk. Stonic dus.. Gaaf gedaan... Maarre een zoals in een ander topic ook al geopperd... een Ceed 3 zou je perfect staan! (al is het maar dat we het moois als inspiratie af kunnen kijken.) als je een dikke donatie doet dan wil ik er best over na denken Quote
JDsigns Geplaatst 12 Augustus, 2019 Geplaatst 12 Augustus, 2019 1 uur terug, xtra40 zei: als je een dikke donatie doet dan wil ik er best over na denken Hahaha ik wil je zelf een auto doneren, als ik hem na een uurtje of twee maar weer op mag halen. Maar zonder gekheid, heel gaaf wat je allemaal doet! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.