xtra40 Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 ja en dan na lang wachten is het zo ver de oude rio is ingeruild en na lang wachten heb ik de nieuwe Rio GT-line opgehaald hier wat fotos van de levering ook ga ik hier wat fotos plaatsen van alle modificaties die er aanw worden uitgevoerd (en dat zijn er nu al wat ) 4 Quote
mair Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Wat een verschrikkelijk mooie auto Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. 1 Quote
Henriw03 Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! Prachtig, wat leuk dat ze de auto onder een doek hebben en dat je er een mini Rio bij krijgt. Veel veilige kilometers toegewenst! 1 Quote
xtra40 Posted June 18, 2018 Author Posted June 18, 2018 Ja dat was wel leuk de oude auto stond op de nieuwe mijn oude was ook in die kleur dus dat hadden ze echt heel erg leuk gedaan bij mijn dealer Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! Prachtig, wat leuk dat ze de auto onder een doek hebben en dat je er een mini Rio bij krijgt. Veel veilige kilometers toegewenst!Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk Quote
Machlo Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 ERUG mooi.......ben heel benieuwd naar de “pimps”..........stiekem hoop ik ooit nog eens een doek van een auto te halen (en dan bedoel ik geen zeem of zo.........) 1 Quote
Rox Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Gave auto hoor! Ben erg benieuwd wat je er aan vaat verbeteren want mss brengt het me nog op ideeen (voor de standaard versie dan). Veel veilige kilometers toegewenst 1 Quote
xtra40 Posted June 18, 2018 Author Posted June 18, 2018 heb al een paar dingetjes gedaan stiekem voor na Quote
mair Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Zo, echt goed bezig haha Fantastisch om te zien, het zijn soms maar kleine dingen maar die maken de auto wel af!!! 1 Quote
xtra40 Posted June 18, 2018 Author Posted June 18, 2018 ja en er staan nog veel meer dingen te gebeuren maar kan niet alles tegelijk eerst de trekhaak en dat is nog wel even een dingetje de dealer heeft nog geen trekhaak voor de gt-line 1 Quote
Rox Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 (edited) Die doppen voor de deuren zijn die van kia zelf? Die trommelrem, is dat kwestie van afdekplaatje er tegen (hier spreekt een vrouw) of een nieuw systeem, tis volgens mij nog steeds een trommel rem toch? Prachtig met die opengewerkte velg. Dat zou ik ook wel willen maar weet niet of het met de standaard al. velg echt zichtbaar is. Top hoor, ook fijn als je handig bent en zelf dingen kan fixen zonder het met 2 ogen te bedenken en met 2 handen te vernielen Edited June 18, 2018 by Rox Quote
Joey-Rio Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 1 uur geleden zei xtra40: voor na Hier zie ik het verschil niet Wel echt mooie auto en nette updates zo met die dopjes. stuk beter qua afwerking. Quote
NCJ87 Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Erg leuke toevoegingen! Ben wel benieuwd, zijn de instaplijsten en andere details origineel Kia? Ben ook nog op zoek naar wat leuke accessoires voor m’n Picanto GT line (ook in dezelfde stoere kleur ) Quote
Murcielaygo Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Hier zie ik het verschil niet Wel echt mooie auto en nette updates zo met die dopjes. stuk beter qua afwerking. Chroom rond de knopjes.Ik moest ook 3x kijken... 1 Quote
Specialmade Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Hele mooie auto Xtra40. En meteen aan de slag gegaan met pimpen. Was de lak al droog ? . Heel veel veilige kilometers en veel rijplezier. 1 Quote
theomonika Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 mooie auto broer zaterdag maar eens live kijken 1 Quote
xtra40 Posted June 19, 2018 Author Posted June 19, 2018 11 uur geleden zei Rox: Die doppen voor de deuren zijn die van kia zelf? Die trommelrem, is dat kwestie van afdekplaatje er tegen (hier spreekt een vrouw) of een nieuw systeem, tis volgens mij nog steeds een trommel rem toch? Prachtig met die opengewerkte velg. Dat zou ik ook wel willen maar weet niet of het met de standaard al. velg echt zichtbaar is. Top hoor, ook fijn als je handig bent en zelf dingen kan fixen zonder het met 2 ogen te bedenken en met 2 handen te vernielen ach ik ben redelijk handig die witte afwerkdopjes zijn niet orgineel maar ergen aftermarket gekocht die remschijven zijn nep is gewoon een dun plaatje tussen de trommel en wiel heeft dus nog steeds trommel remmen (helaas) Quote
xtra40 Posted June 19, 2018 Author Posted June 19, 2018 52 minuten geleden zei Specialmade: Hele mooie auto Xtra40. En meteen aan de slag gegaan met pimpen. Was de lak al droog ? . Heel veel veilige kilometers en veel rijplezier. had gevoeld de lak was droog genoeg dus geen tijd te verspillen 1 Quote
xtra40 Posted June 19, 2018 Author Posted June 19, 2018 33 minuten geleden zei theomonika: mooie auto broer zaterdag maar eens live kijken zp lang je maar niet op de bekleding kwijlt 1 Quote
Recommended Posts