Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verlichting knoppen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand eens kijken of de knoppen om de spiegels te stellen verlicht is. Bij mij niet en ik kwam er achter toen ik de spiegel naar beneden wilde stellen bij achteruit parkeren

zie picture  

6FC1D422-B3B3-42F0-9FD6-97E05116225D.jpeg

Geplaatst

Er zit wel verlichting in, maar zeer zwak. Alleen als je de stand van de dashboard verlichting hoog zet en het is aardedonker is het goed te zien.

Geplaatst

Ik ken uit me hoofd weinig auto’s die dat verlicht hebben.

Een keer goed afstellen en daarna hoef je er niet meer naar om te kijken, dat zal de reden de reden zijn dat ze deze niet verlichten. Geem handeling die je vaak doet.

• Like 1
Geplaatst

Ik gebruik het om bij het in parkeren even de spiegel naar beneden te draaien om naar de stoep te kijken. Om te voorkomen dat mijn velgen de stoep raken. Dus gebruik het toch wel regelmatig. 

• Like 1
Geplaatst
22 uren geleden, Joey-Rio zei:

Ik ken uit me hoofd weinig auto’s die dat verlicht hebben.

Een keer goed afstellen en daarna hoef je er niet meer naar om te kijken, dat zal de reden de reden zijn dat ze deze niet verlichten. Geem handeling die je vaak doet.

Ik stel bijna dagelijks de spiegels, ben namelijk niet de enige die in de Niro rijdt .....

• Like 1
Geplaatst

Dat is natuurlijk wat anders. Ik rijd ook wel eens in de Rio van de vrouw en zij in de Focus maar dan wordt alleen de binnenspiegel stand aangepast en de stoel naar voor of achter gezet.

Geplaatst
Ik gebruik het om bij het in parkeren even de spiegel naar beneden te draaien om naar de stoep te kijken. Om te voorkomen dat mijn velgen de stoep raken. Dus gebruik het toch wel regelmatig. 

Als je hem dan in de “r” laat staan doet hij gewoon iedere keer dar je achteruit rijdt.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Geplaatst
Op 27 september 2018 om 23:09, HansG zei:

Er zit wel verlichting in, maar zeer zwak. Alleen als je de stand van de dashboard verlichting hoog zet en het is aardedonker is het goed te zien.

Ik heb vanavond nogmaals gekeken. Ik had het verkeerd. In de bewuste knoppen zit geen verlichting. Alleen in de knoppen daaronder

Geplaatst
8 uren geleden, HenkBhz zei:

Als je hem dan in de “r” laat staan doet hij gewoon iedere keer dar je achteruit rijdt.

Klopt. Maar ik vind het prettig om het alleen te gebruiken als ik te maken heb met een stoep. 

Ik weet nu in ieder geval dat iedereen het heeft. 

Geplaatst
Op 28-9-2018 om 19:19, casper zei:

Doe het op dezelfde manier, spiegel naar beneden zodat je goed de stoepranden ziet en dan netjes een kleine afstand aanhouden tussen velg/band en stoeprand, de mooie 18 inch velgen blijven op deze manier 100% schade vrij, in het donker zie je de rode verlichting bij optimale display stand echt nog nauwelijks, net als de knoppen op het stuur, moet op dit moment nog steeds op gevoel afgaan in het echte donker rijden, vindt het jammer dat het net niet iets feller kan.

Geplaatst
18 uren geleden, HenkBhz zei:

Wat bedoel je hiermee ?

Geplaatst
Wat bedoel je hiermee ?

Knopje op “r” laten staan en dan draaien de spiegels elke keer als je hem in zn achteruit zet.

Kan zijn dat het alleen op de executive line zit maar dat weet ik niet.
Geplaatst

Draaien ze dan automatisch naar beneden zodat je de stoepranden goed kan zien ?, dat is wel vet zeg.

Geplaatst

Het probleem is dat ik het meestal niet nodig heb. Parkeer naast mijn huis zonder stoep . Maar soms heb ik het wel nodig . 

Denk dat ik gewoon even moet wennen om het knopje blindelings te vinden. 

Geplaatst (aangepast)

Maar wat als je niet aan het inparkeren ben maar je moet gewoon een stuk achteruit rijden dan doe je dat ook op je spiegels maar dan wil ik wel de weg achter me zien en wie of wat er naast me of achter me zit en niet alleen de tegels ?

aangepast door Eric-H
Geplaatst
14 uren geleden, HenkBhz zei:

Knopje op “r” laten staan en dan draaien de spiegels elke keer als je hem in zn achteruit zet.

Vanmorgen even getest, en kan idd beamen dat dit op de Exec versie werkt.
Wist het niet, maar handig om te weten in ieder geval :smile:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...