jan13 Geplaatst 12 Februari, 2019 Geplaatst 12 Februari, 2019 Hallo, Mijn vrouw heeft een kia picanto economyline BT met airco. Airco is dus geen climateregeling maar in feite handmatig. Echter, steeds als de auto wordt gestart gaat het AC lampje van de airco aan, ook als het koud is en de temp instelling warm is. In mijn sportage is climate control die ook de airoc automatisch aanzet als de ramen gaan beslaan....maar deze optie zit toch niet op een Picanto economyline ??? ik kan het niet in heet boekje terug vinden en vraag me dus af waarom gaat die airoc al aan als je de auto start en de ramen sowieso niet beslagen zijn. Nee de lucht staat gewoon in aanzuig van buitenaf, niet recirculeren. Iemand een antwoord ? Quote
Mako97 Geplaatst 12 Februari, 2019 Geplaatst 12 Februari, 2019 Dat is alleen in de stand volledig op het raam blazen, rechtsonder. Quote
jan13 Geplaatst 12 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2019 dank voor je snelle antwoord, dus als die in een andere stand staat ( mix voeten en raam ) dan start die niet automatisch Quote
CJAvHam Geplaatst 15 Februari, 2019 Geplaatst 15 Februari, 2019 Dit is uit te zetten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.